Linda Siddiqi

Autorisasjon (2003)

Linda Siddiqi er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Siddiqi

Trygg og forståelsesfull

Linda er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun tar problemene dine på alvor, er forståelsesfull og en veldig trygg fastlege.

Bra, men dårlig

Jeg likte egentlig Linda til å begynne med, følte hun tok seg tid og fremsto interessert. Men jeg har flere ganger opplevd at hun ikke har informert om resultater når det er blitt tatt prøver. To ganger var det snakk om positive prøver. Det er såpass alvorlig at jeg ser meg nødt til å bytte lege.
Resepsjonen gir aldri info om forsinkelser, og det er alltid betydelige forsinkelser.

Kjære pasient,

Det er ikke greit at du ikke har fått tilbakemelding på dine positive prøvesvar. Jeg pleier å være veldig nøye med å avtale en oppfølgingstime med pasienten, spesielt ved langvarige plager, og kan av den grunn vente med å gi tilbakemelding, til pasienten kommer på ny time. Visse prøvesvar, som trenger umiddelbar behandling, pleier jeg uansett å videreformidle så raskt som mulig. Når jeg av og til ser at pasienten allikevel ikke kommer som avtalt, informerer jeg om prøveresultatene (dersom det er noen funn), per brev evt. gis svar elektronisk. Dersom det ikke er gjort en avtale, er regelen at jeg gir informasjon ved eventuelle funn. Det er fint om du kan skrive til meg via helsenorge og fortelle meg hvilke prøvesvar det gjelder, og når prøvene ble tatt, så kan jeg se på hvordan dette kunne oppstå.

Med vennlig hilsen
Dr. Siddiqi

Besvart av Linda Siddiqi

Beste legen jeg og min sønn har hatt

Skal flyttet så må bytte lege, men jeg vurderte å reise den lange veien for å beholde henne!

Hun er varm, grundig og veldig flink.
Fantastisk med barn er hun også.
Anbefaler hun på det varmeste.

Nesten umulig å komme igjennom på telefon

Her er det som regel nesten umulig å komme igjennom på telefon. Vær også obs på at du alltid må vente forbi det tidspunktet du har time på. Har ALDRI opplevd å bli tatt inn på klokkeslettet.

Profesjonell, faglig sterk og genuint opptatt av pasienten sin

Linda er alltid godt forberedt, kjenner meg og min historie og er genuint interessert i å finne de beste løsningene for meg som pasient. Linda tar ingen snarveier, men gir veiledning med langsiktig perspektiv. Hun er velmenende og et godt medmenneske som alltid tar god tid til meg som pasient. Legebesøk hos Linda er alltid løsningsorienterte og positive.