Oskar Åkesson

Oskar Åkesson er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Oskar Åkesson

Fantastisk lege

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har gått til Åkesson i forbindelse med infertilitetsutredning, hormonbehandling, og videre svangerskapsoppfølging. Han er grundig, behagelig, empatisk og meget kompetent faglig sett. Føler alltid at han tar seg tid til å svare på spørsmål, selv om han har et presset tidsskjema. Han er den definitivt beste gynekologen jeg har gått hos.

Forståelsesfull og behersket

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Kom til Åkesson for å sette inn spiral. Var veldig nervøs da det var første gang, og jeg har heller ikke vært hos mannlig gynekolog tidligere, noe jeg også var nervøs for. Endte opp med en vasovagal reaksjon med både besvimelse og oppkast, men følte meg allikevel trygg og ivaretatt, selv i en så ubehagelig og skremmende situasjon.

Utrygg

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Kom på time for innsetting av spiral. Han virket stresset, så meg ikke i øynene da han hilste og virket uinteressert i samtalen. Så ut vinduet da han svarte på spørsmål fra meg, fiklet med penn og virket utålmodig. Følte meg til bry og veldig ukomfortabel. Endte med at jeg droppet å sette inn spiral hos han da jeg følte meg så utilpass og ikke klarte å slappe av. Skal nå be om ny henvisning til et annet sted. Han er sikkert veldig dyktig, men for meg så ble det en veldig ubehagelig opplevelse dessverre.

Ekstremt dyktig, anbefales!!!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har gått til Oskar Åkesson mer enn 4 år. Han er utrolig dyktig, lydhør og empatisk! Raus med tiden, er inkluderende og forklarer alt på en god og forståelig måte. Man føler seg veldig trygg og ivaretatt.
Jeg vil på det sterkeste anbefale å gå til Oskar, og ingen andre!

Veldig fornøyd

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Føler meg alltid godt ivaretatt. opplever legen som kunnskapsrik og stoler på de vurderingene han tar. Han gjør det lett å spørre spørsmål og tar seg god tid.