Oskar Åkesson

Oskar Åkesson er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Oskar Åkesson

Komplett gynekolog

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Oscar Åkesson har fulgt meg opp siste 7 årene i forbindelse med prøving og to aborter. Enormt sympatisk, løsningsorientert og kunnskapsrik. Nå under tredje svangerskap har jeg følt meg ekstra ivaretatt, hyppig og god oppfølging. Tar seg alltid god tid, lett å spørre om alt man lurer på. Slapper alltid av i gynstolen. Anbefales på det varmeste.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Legen var rolig, men tydelig i talen. Brukte god tid, forklarte alt og var generelt veldig hyggelig.

Kunnskapsrik og behagelig person

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har vært til oppfølgning hos Oslogynekologene etter to aborter, og nå ved tredje graviditet. Dr Åkesson er rolig, svarer på alle spørsmål du har, samt sitter med en stor kompetanse! Du føler deg ivaretatt!!

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har blitt fulgt opp av Åkesson under to graviditeter. Han er åpenbart en meget dyktig lege (fikk han anbefalt fra flere). I tillegg er han superhyggelig. Graviditetene ville ikke vært den samme uten så god oppfølging. Han anbefales på det sterkeste!

Anbefales!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Han er hyggelig og rolig, forklarer hva han gjør og får deg rett og slett til å føle deg komfortabel. Og det er ikke akkurat et ord jeg pleier å bruke ifm gynekologbesøk. Jeg er veldig glad for at jeg byttet til Åkesson.
Lokalene er lyse og trivelige, og det er et eget avlukke på undersøkelsesrommet hvor man kan skifte. Det ligger veldig sentralt til, rett vsa Majorstua t-bane.
Anbefales på det varmeste!