Karin Moser

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Hudlege Moser Telefonnummer72 90 90 8072 90 90 ...
Thomas Angells gate 22, Inngang B 7011 Trondheim
Karin Moser er hudlege i Trondheim

Siste vurderinger av Karin Moser

Betalte nesten 400kr for høre på henne i 3 min om at hun ikke var hårspesialist!

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ble henvist av fastlegen min til Moser for uvanlig hårfallet mitt som plutselig oppsto, etter et par måneder, fikk jeg endelig time hos henne.
Selve konsultasjonen min tok maks 3 minutter!
Hun sa bare at det ikke finnes behandling for hårtap, og jeg må bare akseptere hårtapet, og at hun ikke er hårekspert heller. Samtalen ble brått avsluttet og jeg måtte betale 390kr for 3 min prat om ingenting!
Det sto klart og tydelig i henvisningen min fra fastlegen at dette gjaldt uvanlig hårtap, hun kunne bare avvist timen min når hun viste selv at hun ikke kan noen ting om hårtap, slik at fastlegen min kunne sendt meg til neste (riktig) hudlege!
Følte meg svindlet rett og slett!

Som hudlege kan jeg hjelpe deg med sykelig hårtap som skyldes hud- eller bindevevssykdom.

Det er helt normalt, at man kan miste litt mere hår i korte perioder (f. eks. pga stress, diet, etter sykdom og vedbhormonelle endringer som fødsel og overgangsalder

Er det helt normale funn ved klinisk undersøkelse og fine blodprøver, så har man som regel ikke noen grunn til bekymring.

Jeg synes det er synd, at du ble så misfornøyd over en så positiv beskjed.

Besvart av Karin Moser

Dårlig

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Legen var ca 40 minutter forsinket.Respektløst å ikke gi beskjed.Det var like før jeg gikk.
Selve legetimen tok maks 5 minutt.
Ble meget forfjamset da legen dro ned trusa mi både foran og bak under undersøkelsen, uten å gi beskjed.
Meget skuffet over konsultasjonen.

Hei!
beklager veldig din uhyggelig opplevelse.
Som regel pleier jeg a varsle både om forsinkelser og at jeg skal se på hele hudoverflaten førut undersøkelsen.

Dette er viktig ved føflekksjekk at man undersøker hele huden; jeg ville vært dårlig hudlege om jeg unnlater å se på føflekker i truseområdet bare fordi det er pinlig.
Det er mye verre å overse en føflekk kreft der.

Det er svært sjeldent at jeg er såpass forsinket som du beskriver her, men kanskje derfor det gikk "litt fort i svingen" uten god nok informasjon i forveien.
Beklager dette og håper du får en bedre opplevelse neste gang.

Besvart av Karin Moser

Overfladisk lege og sint kontordame

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Hvis fastlegen din skriver henvisning til hudlege, så be om at du ikke blir henvist hit! Andre hudleger i Trondheim er både flinkere faglig, og høfligere. De som betjener skranken er heller ikke akkurat noen solstråler, for å si det slik.

Frekk og lite profesjonell

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Hadde ventet på timen i flere måneder, og var inne i kun 4 minutter. Moser var lite imøtekommende, og jeg følte meg hverken hørt eller tatt på alvor. Fikk en frekk kommentar om strekkmerker når jeg var der for å sjekke føflekker. Anbefales ikke, unngå om du kan.

Kald og utrivelig

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Så frem til en konsultasjon hos en spesialist, men timen endte etter noen få forhastede minutter hvor jeg følte jeg verker ble trodd eller hørt.

Hadde styrt unna dette stedet hvis mulig.