Thor Kvakkestad

Psykiater

Psykiatri

Autorisasjon (1997)

Psykia AS Telefonnummer414 46 666414 46 6 ...
Billingstadsletta 13B 1396 Billingstad
Thor Kvakkestad er psykiater i Asker

Siste vurderinger av Thor Kvakkestad

Trygg, kunnskapsrik, grundig.

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Han tar seg tid, han hører det du sier, han husker deg, han er streng når du trenger det men absolutt omsorgsfull og empatisk. Han er ingen ovenfraogned lege! Han er DYKTIG. Jeg er bipolar og har gått fast hos han i MANGE år. Kommer aldri til å bytte. Jeg gir han terningkast seks.

Svært dyktig og kunnskapsrik!

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Dr. Thor Kvakkestad, er ekstremt effektiv og sylskarp. Gikk igjennom hele min livshistorikk, samt slektshistorikk søsken/foreldre/onkler og tanter samt besteforeldre. Har aldri opplevd dette før.
Thor Kvakkestad er også overraskende oppdatert på kryss og tvers av diagnoser og tilstander samtidig som han klarer og nyansere dette, og komme frem til en effektiv og målrettet behandling.
Er takknemlig for at vi i Norge har en slik mulighet til å kunne bestille time hos en av norges fremste spesialister med kort ventetid. Psykia AS med Dr. Thor Kvakkestad er absolutt å anbefale!

Svært engasjert

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Kvakkestad var den som satte diagnose på meg, og var en fantastisk psykiater. Fulgte opp i forhold til private problemer, hjalp meg med å rydde opp i økonomi- som bipolar hadde jeg rotet det grundig til, og ga seg ikke til tross for at jeg var en vanskelig pasient i forhold til medisiner. Kvakkestad var den som gjorde at jeg fikk tillit til psykiatrien igjen, etter noen svært uheldige episoder. Jeg kan takke Kvakkestad for veldig mye, han var svært støttende, men også veldig ryddig og ordentlig - og mange år etter at jeg var hans pasient ser jeg tilbake på alt han gjorde med stor takknemlighet. Der var leit når han sluttet som min behandler. Han så meg som ett menneske. De som har han er svært heldige.

Arrogant og ufølsom.

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Kontaktet Dr. Thor Bjarne Kvakkestad for vurdering av mine medisiner. En 1.gangs konsultasjon hos ham kostet over 6000 kr og å sende epikrise tilfastlegen kostet 2000 kr. Det var ikke samsvar i konklusjonen hans i hhv. journalnotat og epikrise.
I journalen hevder han at jeg bør fortsette med medisinene jeg har brukt i 10 år mens i epikrisen til fastlegen foreslår han å seponere disse! Dette til tross for at jeg rapporterte om god effekt av disse medisinene under vårt møte.
Han virket brysk og belærende, han ønsket mest å prate selv istedenfor å lytte til hva jeg hadde å si.
Etter mitt møte med ham er min oppfatning av han at han er mer opptatt av det økonomiske aspektet enn det behandlingsmessige i sin relasjon til meg som pasient.
Jeg vil ikke anbefale noen å kontakte denne legen dersom de har psykiske utfordringer.
Styr unna!

Det er beklagelig at denne pasienten sitter igjen med en slik opplevelse. På generelt grunnlag kan det opplyses:

Alle pasienter ved Psykia AS skriver under på en behandlingsavtale før oppstart. I denne avtalen fremgår det tydelig hva våre priser er, noe som og fremgår på nettsidene til Psykia AS. Det fremgår og av avtalen at det etter avsluttet behandling skal skrives epikrise og at dette vanligvis faktureres med en times arbeid. Helsepersonell sin plikt til å skrive epikrise er beskrevet i helsepersonelloven §45a.

Alle pasienter mottar alltid utskrift av den utredningen som er gjort, dette slik at evt. misforståelser eller feil som er journalført kan rettes opp. Pasientene mottar også utskrift av samtlige notater som skrives etter konsultasjoner. Pasienten mottar alltid kopi av epikrise etter endt behandling. Dersom det er uklarheter eller misforståelser rundt forhold som er skrevet i epikrisen eller notater vil det være en stor fordel om pasienten tar kontakt slik at evt. misforståelser kan oppklares. Denne pasienten har dessverre ikke tatt slik kontakt for å oppklare dette.

Det er og slik at hvis det helsepersonell som har ansvar for videre oppfølging ønsker å drøfte pasienter som har vært ved Psykia AS så gjennomføres dette uten kostnad for pasientene.

Besvart av Thor Kvakkestad

Den beste legen jeg noengang har hadt igjennom et langt liv.

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Kvakkestad er et menneske en får tiltro til.
Han lytter. Og forteller om sykdommen.
Finner medisin som passer perfekt for mine lidelser.
Han har forandret mitt liv til det mye, mye bedre.
Bare synd at han ikke kan forsette her i Alta