Rogelio Oswaldo Barreto Rios

Gastroenterolog

Fordøyelsessykdommer

Autorisasjon (2014)

Asker Endoskopiklinikk Telefonnummer66 76 06 9066 76 06 ...
Knud Askers vei 28B, Trekanten senter 1383 Asker
Rogelio Oswaldo Barreto Rios er gastroenterolog i Asker

Siste vurderinger av Rogelio Oswaldo Barreto Rios

Kjempe flink.

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Gruet meg veldig til Koloskopi. Ringte de angående informasjon, dette var på en fredag som de er stengt, men damen tok seg god tid til å snakke med meg. Da jeg kom til klinikken ble jeg godt tatt i mot av hyggelig folk. Fikk bedøvelse og beroligende. Koloskopien gikk smertefritt. Han er kjempe flink. Anbefaller klinikken og Rogelio på det varmeste

Veldig godt ivaretatt

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Hadde den beste opplevelsen i dag med koloskopi. God hjelp i forkant på tlf med hyggelig kontordamer. Legen var kunnskapsrik, trygg, vennlig og hyggelig. Fikk smertestillende og beroligende og hele undersøkelsen gikk sååå bra. Gruet meg forgjeves. Kan anbefale han og denne klinikken på det varmeste.

Trygg, omsorgsfull og faglig meget kompetent lege

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Jeg var blitt anbefalt denne klinikken av en gastrokirurg (jobber ved et sykehus i Helse Sør-Øst) for å få utført en colonoscopi. Jeg gruet veldig; helt uten grunn, viste det seg. Både legen og assistenten tok seg god tid til å forklare, var blide og medmenneskelige. Jeg fikk smertestillende og beroligende, og opplevde ingen smerte, bare litt kortvarig ubehag. Utrolig dyktig lege; utførte undersøkelsen på en nennsom og dyktig måte. I tillegg til at de har «top of the line» utstyr. Kommer ikke til å grue meg om det (mot all formodning) skulle bli aktuelt å gjenta undersøkelsen noen gang. Kommer 110 % sikkert til å anbefale Asker Endoskopi Klinikk til alle det er aktuelt for!!!

Trygghet og omsorg .

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Grudde meg til dette da jeg har gjort det tidligere syns det da var svært vondt. Men dette var en helt annen opplevelse. Svært hyggelig og behagelig lege:) og personalet eller var også hyggelige.
Ikke vondt, bare litt ubehag. Legen var rolig og veldig flink! Snakket og forklarte. Følte meg trygg:)

Trygg og profesjonell konsultasjon

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Jeg hadde gruet meg til undersøkelse , siden jeg hadde lest omtaler her på nettet. De var helt ubegrunnet. Jeg følte meg ivaretatt hele veien. Jeg kan trygt anbefale andre denne klinikken!