Bestill time

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 2. jul I morgen 3. jul Tor 4. jul Fre 5. jul Lør 6. jul

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Veldig fornøyd!!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Gikk hos Roberto med en tann som var veldig skadet pga. dårlig arbeid tidligere. Han forsøkte å redde den på en så enkel måte som mulig, men det endte med at den måtte trekkes og legges bro og det ble en lang prosess. Men Roberto var alltid tydelig på hva som måtte gjøres, hva det kom til å koste og behandlingen var alltid god. Alle på tannlegekontoret er hyggelige og tar godt vare på pasientene. Følte meg alltid trygg og godt ivaretatt. Anbefaler Roberto på det sterkeste!

WOW! Bra tannlege!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Veldig fin opplevelse av trekking av visdomstann.
Proff, informativ og kul! Startet med å gå igjennom prosedyren på en flott måte. Operasjonen gikk fort og etter planen. Etterpå gikk vi igjennom det jeg måtte tenke på etter operasjonen. Så fornøyd!

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Med en solid dose redsel for å tråkke over dørstokken hos tannlege, er Roberto en av to tannleger jeg går tilbake til. Har hatt behov for omfattende "restaurering", og resultatet er virkelig flott. Prisen på behandlingene er levelige, men det aller viktigste er måten man blir møtt på.
Og her er hele kontoret i særklasse!
Det er ingen behov for å bytte tannlegekontor om man først har begynt her.

Svært dyktig tannlege som skaper en hyggelig opplevelse

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg kom til Roberto første gang våren 2021 og hadde store utfordringer med 3-4 tenner som måtte utbedres, rotfylles og fikses. Jeg har i mange år hatt tannlegeskrekk og Roberto har uten tvil klart å endre mitt syn på tannlegebesøk.
Svært dyktig og nøye i sitt arbeid og samtidig flink til å skape en rolig atmosfære og sørge for at prosessen går fint og smertefritt hele veien.
Har i løpet av de siste 7 månedene vært på klinikken 10 ganger og opplevelsen er generelt svært god.
Har inntrykk at klinikken er noe mer kostbar enn andre klinikker i markedet generelt, men jeg syns det var verdt å betale prisen for å få resultatet jeg fikk.
Har man vondt i tennene så har jeg lært at det absolutt lønner seg å bare få det unnagjort.

Meget fornøyd.

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Meget godt ivaretatt, veldig fornøyd kvalitet på behandling.
Mottok god forklaring på vurdering av rønken bilder og behov for videre oppfølging.
Denne tannlegen anbefales på det varmeste.