Bestill time

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 30. jun I morgen 1. jul Tir 2. jul Ons 3. jul Tor 4. jul

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Roberto <3 !

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Var hos Roberto i sommer da jeg skulle fjerne en visdomstann. Gruet meg, da jeg hadde hatt en litt dårlig opplevelse på en annen tannklinikk.
Det var derimot ingen grunn til det! Roberto og hans dyktige medhjelpere gjorde opplevelsen så god som den kunne bli, med musikk fra Mexico, selfie av tanna, tannlegen og meg og et innblikk i Robertos spreke løpeliv. Å få anti-hevelsessprøyte gjorde at jeg så tilnærmet normal ut etterpå, etter et besøk der man vanligvis ikke tar seg ut fra sin beste side.
Må også legge til at han var svært tilgjengelig på mail.
Roberto er den beste!!

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto er både utrolig flink, hyggelig og morsom. Har fjernet to visdomstenner hos han, og det har aldri vært noe annet enn en positiv opplevelse. Han kom med gode tips både underveis og i etterkant, samt var veldig tilgjengelig da jeg trengte oppfølging.
Vil fortsette å gå til Tannlege Bislett så lenge jeg bor i Oslo, og anbefaler de på det varmeste.

Den beste tannlegen ever!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har aldri møtt sånn dyktig, oppmerksom, hjertelig tannlege! Han har funnet ut en årsak til tannpine min, som de 4 forrige legene ikke kunne finne, og fant en løsning til dette problemet. Dessuten forklarer han alt tydelig og støtter pasienten under behandlingen. Jeg er så glad at jeg har funnet en slik lege og anbefaler ham på det sterkeste!

Særdeles dyktig

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

I løpet av de tre årene jeg har vært kunde har han forvandlet et sørgelig ruinlandskap og liten tyggeevne til riktig så pene tenner og gleden av å kunne tygge all mat godt og smertefritt.

Best dentist I've ever met

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto is the best! I went for wisdom teeth removal, I was very scared but Roberto really took care of everything and reassured me. He is the best, really attentive, kind and he takes time to explain everything. You can tell he really wants the best for his patients and truly cares about your wellbeing. I am very grateful for his patience and amazing work!