Bestill time

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 7. jul I morgen 8. jul Tir 9. jul Ons 10. jul Tor 11. jul

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Gikk til min første konsultasjon hos Raquel Galetto-Plascencia hvor jeg luftet min store tannlegeskrekk etter flere smertefulle møter hos tidligere tannlegeklinikker. Hun var veldig flink og beroliget med at hos dem skal det være smertefritt uansett behandling. Min første time var rotfylling noe jeg har hørt mye vondt om fra andre med dårlige erfaringer hos andre klinikker.

Roberto Plascencia var fantastisk og forklarte hele veien hva han gjorde og hva som var igjen. Det var musikk og munter tone under hele behandlingen noe som fikk meg til å føle meg mer avslappet. Hvis det var noe overhodet skulle jeg bare si ifra fikk jeg beskjed om. Til min store overraskelse merket jeg INGEN ting under hele rotfyllingen. Ikke et snev av smerte eller ising!

Anbefaler klinikken på det sterkeste til alle andre både uten og med tannlegeskrekk.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg hadde den hyggeligste, minst skumle tannlegetimen i mitt liv med Roberto Plascencia. Jeg fikk time umiddelbart for å fjerne en betent visdomstann, selv om de egentlig skulle til å stenge. Roberto var superhyggelig og fikk meg til å slappe helt av. Han forklarte nøye hva han skulle gjøre og hva jeg skulle gjøre under operasjonen, og alt gikk akkurat som han sa. Helt smertfritt, kjapt og effektivt! Jeg skal helt klart dra tilbake til ham, og anbefaler alle det samme. Jeg følte at jeg fikk spesielt god behandling, men tror bare han er glad i jobben sin og bryr seg om alle pasientene sine!

Tannlegebesøk blir ikke det samme etter at du har vært hos denne tannlegen!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Etter at jeg fikk beskjed om at jeg måtte fjerne fire visdomstenner ble jeg ganske urolig, selv om jeg aldri har hatt tannlegeskrekk. Første time ble booket raskt og jeg fikk god informasjon om inngrepet. De ville fjerne to visdomstenner av gangen. To av tennene kunne trekkes, mens de to i underkjeven måtte opereres ut. Jeg har, som mange andre hørt negative og ubehagelige historier om det å fjerne visdomstenner. Min opplevelse var noe helt annet! Fra jeg la meg i tannlegestolen glemte jeg alt jeg var redd for. Roberto er utrolig flink til få deg til å glemme at du ligger i tannlegestolen og gruer deg. Han er, som mange andre sier opptatt av at du ikke skal ha det vondt, kommunisere med deg gjennom hele prosessen så du føler deg trygg og han skaper tillit med en god dose humor og godt humør fra begynnelse til slutt. Da jeg kom tilbake for å fjerne stingene var jeg så fornøyd at jeg booket neste time for å fjerne de to siste visdomstennene så fort jeg kunne. Jeg gruet meg overhode ikke og opplevelsen av å operere og trekke fire visdomtenner i løpet av fire uker var nesten skuffende lite ubehagelig. I tillegg er han flink til forklare alt han gjør og hvorfor. Både underveis og etter du er ferdig.
Jeg er utrolig fornøyd med denne tannlegen og arbeidet han gjør!

Fra panikkanfall til gledestårer!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg hadde ganske kraftig tannlegeskrekk og da jeg fikk vite at jeg trengte omfattende tannbehandling ble jeg mildt sagt livredd.
Heldigvis har jeg en venn som hadde vært like redd som meg, til han fant tannlegen på bislett, som han anbefalte meg å gå til.
Den første gangen jeg var der og fikk høre alt som måtte gjøres var jeg flere ganger på vei å hoppe skrikende ut av stolen for å løpe hjem, da fikk jeg forklart bestemt men ordentlig hva som måtte gjøres og hvorfor det var viktig at jeg holdt meg rolig.
Han forklarte for hver gang hva som skulle gjøres og hva som hadde blitt gjort, og det gjorde at jeg følte meg trygg, så når jeg etterhvert begynte å merke fremgang i behandlingen begynte jeg nesten å glede meg til neste time.
Nå har jeg alle tennene på plass og kunne ikke vært gladere, og best av alt slipper jeg å grue meg til neste gang jeg må på kontroll, for nå vet jeg at det ikke er noe som kommer til å være vondt eller farlig :)
TAKK

Fantastisk!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Etter at Raquel og Roberto sammen snudde totalt om på timeplanen sin for å redde helgen min satt jeg der klar til å få operert ut en betent visdomstann. Roberto er en utrolig dyktig pedagog, og forklarer hva som har skjedd, skal skje og hva man bør gjøre etterpå med utrolig gode og enkle eksempler. Når alt var klart lukket jeg øynene gapte opp og ventet på en smerte som aldri kom, Guns´n roses rakk ikke engang å ønske meg welcome to the jungle før Roberto klapper meg på skulderen og sier se på den j*****. Roberto er utrolig effektiv uten at det gjør vondt, jeg har vært inn og ut av tannklinikker i 2 år med tannregulering og ingenting er verre enn tannleger som ikke tør å ta i. Ja, av og til gjør det litt ekstra vondt, men den smerten ville du kjent uansett, og da er det mye bedre at du merker det i noen få sekunder. Roberto gjør ting utrolig effektivt og med minimal smerte for klienten. Han er rutinert og kan triksene om du skulle ha litt ekstra vondt etterpå, noe som gjør at jeg kan sitte på kontoret 2 dager etter operasjonen. Jeg er utrolig fornøyd med Roberto, som er den klart dyktigste tannlegen jeg har vært borti.