Bestill time

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 4. jul I morgen 5. jul Lør 6. jul Søn 7. jul Man 8. jul

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Den beste tannlegen som finnes!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto er utrolig dyktig, forståelsesfull, sosial og ikke minst; han er veldig morsom! Han løser opp stemningen med sin positive utstråling, og gjør tannlegebesøket mye enklere - nesten som en lek!
Jeg har tatt begge mine visdomstenner hos Roberto og det gikk kjempefint begge gangene. Han er veldig flink til å berolige nervøse pasienter.

Jeg kan aldri tenke meg å gå til en annen tannlege noen gang igjen.

Dyktig, sympatisk og tillitsvekkende tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 10år, etter flere uheldige besøk hos andre tannleger. Var der for kontroll, hvor en av tennene måtte rotfylles. Roberto var veldig sympatisk og håndterte tannlegeskrekken perfekt. Han forklarer og beskriver alt han gjør, og er over gjennomsnitt opptatt av at man ikke skal ha vondt. Deretter trakk jeg to visdomstenner hos han. Nå har jeg vært der og trukket 2 visdomstenner og rotfylt en tann, og kan ikke si annet enn at om man er livredd sprøyter eller har ekstrem tannlegeskrekk som meg, så er Roberto den rette mannen for jobben. I tillegg er han hysterisk morsom, noe som også hjelper på!

Fantastisk flink!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Utrolig jovial og hyggelig type, som gjør veldig godt arbeid. Svarer på alle spørsmål en måtte ha på en måte det er lett å forstå.
Tannlege Bislett anbefales på det sterkeste!

Profesjonell, imøtekommende og godt humør

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Byttet til Roberto som tannlege etter anbefaling fra bekjente. Roberto gir alltid grundige (og ikke minst forståelige!) forklaringer av hva han har tenkt til å gjøre, han holder deg oppdatert underveis, og gir god informasjon etter at behandlingen er utført. Han tar seg alltid god tid til å prate, og lytter til spørsmål. Jeg har hatt litt tannlegeskrekk tidligere, men må si at jeg nærmest er kurert etter å ha gått til Roberto. Stemningen er alltid avslappet på kontoret, og de ansatte er alltid i godt humør. Roberto var redningen min når jeg hadde fått en feilaktig utført rotfylling hos en annen tannlege, hvilket hadde ført til betennelse. Roberto utførte inngrepet på nytt (og korrekt!), og reddet heldigvis situasjonen som kunne blitt ganske ille.
Jeg vil absolutt anbefale Tannlege Bislett til andre. Pluss for at klinikken har studentrabatt!

Dyktig, avslappet og hyggelig.

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Trakk mine visdomstenner hos Tannlege Bislett. Helt uten komplikasjoner og det gikk fort og smertefritt. Tannlegen er veldig hyggelig, flink til å informere før, underveis og etter. Jeg slappet godt av her selv om jeg gruet meg veldig før inngrepet.