Thomas Hilmar Myrhaug

Endodonti

Autorisasjon (2000)

Oslo Endodontisenter Telefonnummer24 07 61 6124 07 61 ...
Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo
Thomas Hilmar Myrhaug er tannlege i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Thomas Hilmar Myrhaug

Jeg er sjokkert..

Klinikk: Oslo Endodontisenter Skrevet

Har time i dag 13.30, men ettersom jeg har omgangssyke som ligner på Noro virus, valgte jeg å gi beskjed i dag om at jeg var syk.

Jeg fikk beskjed at jeg ville få gebyr for ikke oppmøtt til time..:O
Jeg bestemte meg da for at jeg må reise til timen, selv med mulig smittsom sykdom
Da jeg informerte om dette, så anbefalte de meg å komme til timen selv om jeg er syk.

Det sjokkerer meg at mennesker som jobber innen helse, kan anbefale pasienter å møte opp til time, og sette andre pasienter i fare, enda mer sjokkerende er det at de ikke vet hva Noro virus er.

Flink tannlege som har kunnskapen i orden når det kommer til tannhelse, men resepsjonistene trenger grundig kursing, slik at man ikke pådrar seg sykdom ved et besøk her.

Under kjøreturen til tannlegen, ringer de meg opp igjen for å fortelle at de ikke ønsker at jeg skal komme likevel.
Tydelig at de fikk lynkurs i sykdom og norovirus

Anbefales

Klinikk: Oslo Endodontisenter Skrevet

Særdeles dyktig spesialist-tannlege. Faglig dyktig, god på kommunikasjon og pasientbehandling. Han fikset tenner som min tidligere tannlege hadde feilbehandlet, og gjorde meg smertefri. Svært hyggelige og dyktige medarbeidere.

Dyktig

Klinikk: Odontia Tannlegene Stovner Skrevet

Thomas er dyktig , og "vurderende" , altså , hva kan være best over tid ! Og han lytter , ikke minst ..
Jeg har fulgt hans utvikling (eller han meg ) over mange år ..
Han er nå spesialist , innen computerassistert tannreparasjoner (min beskrivelse)
Med Mina og Thomas er jeg trygg