Ulla Alethe Rognsaa Kildal

Autorisasjon (2002)

Friske Tenner Ulla Alethe Rognsaa
Gørbitzgate 6 0360 Oslo
Oris Dental Bryn Telefonnummer22 27 82 2222 27 82 ...
Østensjøveien 79 0667 Oslo
Ulla Alethe Rognsaa Kildal er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ulla Alethe Rognsaa Kildal

Omsorgsfull, imøtekommende og faglig sterk

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Opplever meg sett og møtt på min situadjon. Kjenner meg helt trygg. Får god informasjon og veiledning før, under og etter behandlingen. Behagelig gjennomføring av behandlingen. Veldig fornøyd med resultatet og vil trygt anbefale henne!

Meget godt fornøyd med tannlege Ulla Kildal

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Kan anbefale Ulla Kildal på det varmeste, jeg har angst for å gå til tannlege, derfor var det flere år siden sist, men angsten for tannlegen er borte etter besøket hos tannlege Ulla Kildal. Meget godt fornøyd med hennes behandling.

Tannlegeskrekk - da anbefaler jeg Ulla Kildal

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har strevd med tannlegeskrekk i mange, mange år!! Hvis du også gjør det, vil jeg på det varmeste anbefale deg å gå til tannlege Ulla Kildal. Dyktig, omtenksom, og ikke minst flink med "redde" folk, sånn som meg. ANBEFALES !!!

Ulla

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Veldig fornøyd med Ulla som tannlege, første gang på 15 år jeg har en fast tannlege å gå til.
Ulla snakker også tegnspråk, som gjør det lett for meg som hørselshemmet å kunne kommunisere godt med min tannlege. Veldig fornøyd!

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk, som resulterte i at jeg ikke hadde vært hos tannlegen på 11 år. Trengt derfor en behagelig, pedagogisk og dyktig tannlege. Hun forklare trinnene og prosessen noe som får meg til å slappe mer av. Veldig glad for å ha henne som tannlege.