Berit Schneider

Berit Schneider er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Berit Schneider

Super hyggelig og flink

Klinikk: Tannlege Berit Schneider Skrevet

Veldig gode opplevelser med Berit som familens tannlege.
Vi føler oss ivaretatt og fulgt opp. Det er heller ikke dyrt hos Berit.

Dyktig tannlege!

Klinikk: Tannlege Berit Schneider Skrevet

....som gjør at et besøk blir en positiv opplevelse. Hun er godt forberedt og gjennomfører besøket på en effektiv måte.

Behagelig og eksepsjonelt flink

Klinikk: Youngstorget Tannlegesenter Skrevet

Dr Schneider er en eksepsjonelt flink tannlege med stor ro og kunnskap. Hennes væremåte får deg til og senke skuldrene med en gang. Hun tar seg god tid til å lytte og gi gode råd. Dr Schneider er heller ikke ute etter og anbefale de dyreste behandlingene, her skreddersyr hun noe som fungerer for deg og din lommebok. Hennes unge alder er ikke merkbar, her føler du at hun har kompetanse langt over hennes år. Hun henger med i tidene og du kan være sikker på at du får den beste behandlingen som er tilgjengelig for øyeblikket! Jeg anbefaler henne på det sterkeste! Særlig hvis du har tannlegeskrekk og trenger en behandler som lytter og gir deg den roen du trenger!

Eksepsjonelt dyktig tannlege

Klinikk: Youngstorget Tannlegesenter Skrevet

Berit Schneider er en tannlege som vet faget i både teori og praksis. Hun er behagelig å prate med og gjør sitt ytterste for å gi best behandling. Hun tar ingen snarveier og gjør ingenting halvveis. Resultatet er enestående tannbehandling.

Jeg anbefaler Berit til de med tannlegeangst og til de som ønsker den beste behandlingen.

Sjelden flink tannlege

Klinikk: Youngstorget Tannlegesenter Skrevet

Tannlege Berit Schneider er uten tvil den dyktigste tannlegen jeg har vært hos. Til tross for hennes unge alder utviser hun en ro som smitter umiddelbart over på meg som pasient. Dette er en tannlege med svært gode medmenneskelige egenskaper og som selvsagt har stålkontroll på det faglige. Anbefales på sterkaste.