Line Løvberg

Autorisasjon (2021)

Lambertseter Tannhelse Telefonnummer402 06 030402 06 0 ...
Cecilie Thoresensvei 19 1153 Oslo
Løren Torg Tannlegesenter AS Telefonnummer22 64 16 3722 64 16 ...
Lørenvn 44 (inngang Peter Møllers vei) 0580 Oslo
Line Løvberg er tannlege i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Line Løvberg

utrolig bra service!

Klinikk: Løren Torg Tannlegesenter AS Skrevet

Hadde ligget våken med tannverk store deler av natten. Line tok meg inn for en vurdering og jeg fikk kjempegod behandling. Veldig profesjonell og hyggelig. Blir fast tannlege for min del fremover. Anbefales!

Hardhendt og lite empatisk tannlege

Klinikk: Lambertseter Tannhelse Skrevet

Har hatt mange timer hos Line etter et hull under en krone som førte til flere runder med rotfylling og ny krone. Da dette ikke fungerte ble tannen trukket med mange uker komplikasjoner i etterkant. Har trukket 5 tenner tidligere og aldri har jeg opplevd så hardhendt og vond trekking for ikke å snakke om komplikasjonene som kom i etterkant med betennelser, Dry socket, knekt bein som stod ut og måtte til slutt rettes +++. Prøvde å få kontrolltime da jeg følte noe var galt etter trekking, men ble avvist med at smertetoppen kan komme etter 3-4 dager. Gikk da til en annen tannlege som har tatt fantastisk godt vare på meg i etterkant. Holdningen og oppfølgingen til Line er meget kritikkverdig og jeg kommer aldri til å oppsøke henne igjen. Anbefaler henne heller ikke videre. Hvis du søker god informasjon underveis, trygghet og en tannlege som bryr seg- ville jeg valgt en annen tannlege.

Etter flere konsultasjoner både hos meg og spesialister uten funn, så ønsket du å trekke tannen. Det er uheldig at du opplevde det som en hardhendt ekstraksjon. Rotfylte jeksler kan sitte hardt, i tillegg til at de etterlater stor sårflate pga sprikede røtter og kan derfor øke komplikasjonsfaren i etterkant. Komplikasjoner som betennelse og smerte er dessverre en del av tannlegeyrket og inngrepene vi gjør, men selvfølgelig er det veldig kjedelig for pasienten når det oppstår.

Jeg beklager hvis du følte at oppfølgingen var utilstrekkelig, og det var uheldig at jeg var på kurs da du oppsøkte oss med smerter i etterkant. Jeg er uansett glad for at du ble tatt i mot av en annen tannlege som møtte dine behov! Lykke til videre :)

Besvart av Line Løvberg

Hyggelig og effektiv

Klinikk: Lambertseter Tannhelse Skrevet

Jeg har normalt hatt tannlegeskrekk, ofte pga tidligere erfaringer med utålmodige, stressede/stressende tannleger(menn) som feks. begynner å borre før bedøvelsen har begynt å virke.
Line er helt motsatt av dette, og veldig dyktig. Så langt er jeg supert fornøyd.

Tommel opp!

Klinikk: Lambertseter Tannhelse Skrevet

Jeg oppsøkte tannlege fordi jeg hadde vondt, og det viste seg at det var betennelse i tannkjøttet rundt en visdomstann. Jeg har ikke vært hos tannlege på over 7 år og gleda meg ikke, så jeg er veldig glad for at timen gikk så fint :-)

Jeg synes Line var hyggelig og dyktig. Jeg ble involvert underveis i timen og kommunisert med hele veien. I tillegg til å rense rundt visdomstanna, viste Line meg bilde av tennene mine, forklarte på en god måte, ga meg speil så jeg fikk se hva som var problemet og gode instruksjoner for hvordan jeg skal behandle det hjemme. Tannkjøttet er mye bedre nå, straks tilbake til normal.