Jesnisaliny Pushparajah Rubesh

Autorisasjon (2021)

Oslo Tannklinikk Telefonnummer22 20 82 0022 20 82 ...
Universitetsgata 12 0164 Oslo
Jesnisaliny Pushparajah Rubesh er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jesnisaliny Pushparajah Rubesh

En utrolig behagelig tannlege.

Klinikk: Oslo Tannklinikk Skrevet

Både jeg og min mann er veldig fornøyd men vår nye tannlege. Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk. Dette var jeg åpen om ved vårt første møte, og jeg følte at hun tok meg alvorlig. Nå har vi/jeg vært hos henne to ganger, og synes hun er helt topp. Veldig blid og hyggelig. Veldig åpen med hva hun gjør, viser oss på data skjermen når det er noe vi lurer på.

Helt fantastisk tannlege!

Klinikk: Oslo Tannklinikk Skrevet

Denne tannlegen anbefales på det sterkeste! Gode kommunikasjonsevner, dyktig og tålmodig. Veldig sterk i sitt felt.

Hyggelig og flink tannlege

Klinikk: Oslo Tannklinikk Skrevet

Tannlegen var hyggelig, god til å forklare underveis, var rolig og faglig flink. Grei beliggenhet. Anbefales.

Min favoritt!

Klinikk: Oslo Tannklinikk Skrevet

Saliny møter meg alltid med et stort smil og er en veldig dyktig tannlege. Hun rr flink til å forklare hva hun gjør underveis noe som er betryggende når man sitter i tannlegestolen. Jeg er alltid fornøyd og anbefaler henne virkelig!

Eksepsjonelt dyktig tannlege

Klinikk: Oslo Tannklinikk Skrevet

Tannlege Jesnisaliny Pushparajah Rubesh er uten tvil den dyktigste tannlegen jeg har vært hos. Til tross for hennes unge alder utviser hun en ro som smitter umiddelbart over på meg som pasient. Dette er en tannlege med svært gode medmenneskelige egenskaper som gjør sitt ytterste for å gi best behandling. Jeg anbefaler henne på på det sterkeste!