Bestill time

Profilbilde av tannlege Elise Lunner Nyberg

Bestill time

Undersøkelse
Pris: 990 kr

Kampanje på sjekk, røntgen og tannrens, kr. 990,- (nye pasienter)

I dag 2. okt I morgen 3. okt Fre 4. okt Lør 5. okt Søn 6. okt

Om

Tannlege Elise Lunner er en erfaren tannlege med et sterkt fokus på pasientens tannhelse og velvære. Med grundig kunnskap og presisjon utfører hun behandlinger av høy kvalitet, og hennes dedikasjon til faglig utvikling sikrer at pasientene får den beste mulige omsorgen for sine smil. Elise er utdannet ved Universitetet i Bergen.

Autorisasjon (2016)

Siste vurderinger av Elise Lunner Nyberg

Hyggelig, profesjonell og dyktig!

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nydalen Skrevet

Hadde en avtale med Elise for å bore hull samt fikse mine to fortenner som hadde blitt rammet av syreskader.

Jeg hadde ikke boret hull på 10+ år så var naturligvis litt spent for hvordan det hele skulle gå, i tillegg var jeg spent på hvordan mine to fortenner skulle se ut etter behandlingen.

Elise var meget flink på å fortelle hva hennes planer var både før og under selve behandlingen, noe som var ekstremt betryggende og ga meg forutsigbarhet ift. behandlingen.

I tillegg til en meget behagelig og rolig behandling var sluttresultatet perfekt også! Boringen gikk bra, og mine fortenner ser helt naturlige og skadefrie ut!

Jeg vil anbefale alle å ha Elise som tannlege. Du er sikret et godt resultat, i tillegg til at du får en god konsultasjon i forkant av behandlingen, og forklaringer underveis!