Cecilie Christine Grann Greve

Autorisasjon (2017)

Tannlege Greve AS Telefonnummer970 18 335970 18 3 ...
Karl Johans gate 18 0159 Oslo
Cecilie Christine Grann Greve er tannlege i Oslo

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Cecilie Christine Grann Greve

Anbefales for alle i Oslo

Klinikk: Tannlege Greve AS Skrevet

Cecilie Greve tok over praksisen til Kathinka Knutzon i Karl Johans gate i 2024.

Jeg hadde vært fast kunde/pasient hos Kathinka og hennes assistent Tone i mange år, og ble litt bekymret da jeg hørte hun hadde pensjonert seg - og en ny tannlege hadde tatt over.

Før jeg ble pasient hos Kathinka, var det å gå til tannlegen noe som stod høyt på listen av ting jeg helst ville unngå. Men, dette gikk raskt over etter en konsultasjon i stolen hennes.

Så, tilbake til anmeldelse av Cecilie Greve. Min første time hos henne var like sømløs og god som med Kathinka. Hun er varm, imøtekommende, oppriktig opptatt av både pasient og faget.

Da jeg nylig mistet en del av en jeksel, så klarte Cecilie og Tone å finne en time til meg utrolig raskt. Og, samtidig var hun klar på at jeg skulle ta kontakt ila helgen om situasjonen forverret seg.

Tannlege Cecilie Greve er hel ved, og anbefales til alle som trenger en dyktig og effektiv tannlege.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Odontia Tannlegene Askim Skrevet

Blir tatt så godt vare på av Cecilie. Utrolig dyktig. Eneste tannlegen som har klart å hjelpe meg med med min plastikk fortann. Den har alltid hatt feil farge, men Cecilie har en egen teknikk for dette.