Bestill time

Pris: 790 kr

Konsultasjon for rotfylling.

I dag 2. jul I morgen 3. jul Tor 4. jul Fre 5. jul Lør 6. jul

Om

Mateusz Stegienko er utdannet tannlege og jobber hovedsakelig innen endodonti. Med en omfattende erfaring på over ni år i tannlegepraksis, har han oppnådd en betydelig dybde av kunnskap og ferdigheter innen endodonti og rotfylling. I tillegg til praktisk erfaring har han gjennomført flere kurs innen endodonti.

Mateusz er fokusert på å levere tjenester av høy kvalitet og er kjent for sin etiske og profesjonelle tilnærming. Han legger stor vekt på detaljer og sikrer at hver behandling er skreddersydd til pasientens unike behov. Han er også engasjert, vennlig og tålmodig - egenskaper som hans pasienter verdsetter.

Autorisasjon (2021)

Mateusz Stegienko er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Mateusz Stegienko

Veldig dyktig og engasjert lege

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg hadde dårlig rotfylling fra før som ledet til stor betennelse i bei - periodontitt. Dette var utrolig voldsomt og jeg var veldig redd å gå til en ny lege igjen. Men denne legen føler jeg meg veldig trygd.
Han er veldig engasjert, dyktig, har flere års erfaring så jeg nesten sover på behandlingen hos han. Så hvis dere letter etter en dyktig endodont som kan rotfylle uten feil eller fikse andre sine feil (håper ikke dere opplever sånn) så anbefaler jeg denne tannlegen på det sterkeste.