Kjetil Kroglund

Autorisasjon (1989)

Kjetil Kroglund Telefonnummer74 07 76 0074 07 76 ...
Jernbanegata 19 7650 Verdal
Kjetil Kroglund er tannlege i Verdal

Siste vurderinger av Kjetil Kroglund

Bare gode opplevelser gjennom 10år+

Klinikk: Kjetil Kroglund Skrevet

Har gått til Kjetil i over ti år og har ikke annet enn godt å si. Venterommet er fint, tannlegeassistenten er veldig hyggelig og Kjetil selv er meget kompetent og profesjonell. Jeg har hatt behov for å komme inn til time utenfor den årlige sjekken et par ganger og det har innenfor relativt kort tid gått veldig greit.

Skulle jeg absolutt sette fingeren på noe, må det i så fall være at prisnivået er litt høyt og at kostnad for tjenestene kunne vært klarere kommunisert. Det sagt, så vet jeg ikke om tannlege er rette stedet å gjøre innsparinger på. Jeg betaler heller litt ekstra for en flink tannlege enn å finne absolutt billigste alternativ og sky tannlegetimen som pesten hvert år.

Ekstremt flink

Klinikk: Kjetil Kroglund Skrevet

Han er så rolig og behagelig å gå til, veldig forståelsesfull. Tar seg gjerne god til om han merker du er litt nervøs eller finner noe ubehagelig. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk bra!!

Klinikk: Kjetil Kroglund Skrevet

Han er rolig og behagelig. Har kurert min tannlegeskrekk. Gjør jobben skikkelig og ivaretar pasientene på en flott måte! Flink til å hjelpe ved akutte tilfeller, og jeg har fått svært god hjelp!