Profilbilde av tannlege Manzar Arafat Din

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Manzar Arafat Din

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Dyktig og hyggelig tannlege. Tar seg god tid og er nøye. Anbefales på det varmeste....................

Fantastisk tannlege + Anbefales

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Fantastiske mennesker og kjempe flinke! Kan anbefales på det sterkeste. Profesjonell og god opplevelse gjennom hele prosessen.

Den beste tannlegen - og jeg har prøvd mange på samme problemstilling

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Manzar er en svært god tannlege som virkelig er tilstede og er grundig i arbeidet sitt. Pedagogisk og flink til å gjøre stammespråket forståelsesfullt for lekmenn. Det er med på å skape forutsigbarhet for den som blir behandlet. Foruten om det er DIN tannklinikk veldig serviceminded og raske til å stille opp for pasientene. Har vært hos 3 andre tannleger mens Manzar er fraværende, og de var ikke i nærheten ift å møte meg som en pasient. I tillegg har de sendt regning som er helt hinsides i forhold til DIN tannklinikk. Håper Manzar snart kommer tilbake fra sin ferie...

Den beste tannlegen jeg noen gang har hatt 😀

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Har alltid hatt tannlegeskrekk men når jeg går til han gruer jeg meg ikke i det hele tatt. Han tar skikkelig vare på pasientene etter deres behov. Jeg kommer aldri til og bytte bort tannlegen min. Han er helt super best. Anbefaler på det sterkeste 😀

En fantastisk tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg har gått til Manzar i mange år. Man blir godt tatt i mot på klinikken av de ansatte. Manzar har alltid gjort en nøye jobb. Han er i tillegg veldig behagelig og ha som tannlege. Jeg har blitt helt kvitt tannlegeskrekken og sprøyteskrekken min etter å ha gått hos han. Selve klinikken fremstår som lys, ryddig og rent. Han har hjulpet meg mye med tennene mine oppover årene. Jeg hadde mange gamle fyllinger som ikke var tette. Grunnet min tidligere tannlegeskrekk så ungikk jeg å gå til tannlegen på flere år. Dette resulterte i mange hull og mye smerte.
Manzar la frem en langsiktig plan og fulgte alltid opp. Nå er endelig tennene mine friske og smertefrie. Han er en svært dyktig og jordnær tannlege som lytter til deg og tar deg på alvor. Jeg kommer aldri til å bytte tannlege igjen!

All den hjelpen jeg har fått hos ham ville ha kostet mye mye mer hos en hvilken som helst annen tannlege.