Hannah Gronski
Kvinne, 58 år
Jeg sluttet hos denne tannlegen så snart behandligen var fullført. Hen gjorde en teknisk god jobb, men kommunikasjonen var elendig, og hen snakket over hodet på meg og kom med en del unødvendige kommentarer, og var til tider irritabel.
Vi er fem voksne i samme slekt som er glad for å ha byttet tannlege.
Her ble det snakket tysk over oss, og kommunikasjon ellers var dårlig..
Virket veldig greit, grei ordning med nedbetaling. Etterhvert i behandlingen tok de meg ikke seriøs som passient, hver plage jeg nevnte, ble ikke trodd på. De har ignorert sms/mail. Tar evigheter å ettersende papirer til ny tannlege. Kjevekirurgen som trakk visdomstannen min, har glemt en tannrest oppi tannkjøttet og ny tannlege må rette opp de deres feil. Sitter nå å betaler på en stor regning av feil og mangler. Anbefaler virkelig å sjekke ut andre enn disse.
Jeg trodde først jeg skulle bli ivaretatt som pasient men dessverre utviklet behandlingen seg etterhvert til ett mareritt for meg personlig. Istedet for å hjelpe til med å ordne opp i reklamasjoner blir man avvist. Her er det pengene som råder, ikke god pasientbehandling.
Var hos tre forskjellige tannlege før jeg kom til Hannah. Jeg var der fordi jeg var helt fortvilet og ba hun å trekke ut en tann. Hun var den eneste tannlege som klarte å finne ut hva som var galt. Jeg har fremdeles mine tenner som alle andre ville har trukket. Jeg er veldig takknemlig.
Hun jobber fort og har meget høy kompetanse. Hannah vet hva hun gjør og jeg er overbevist at du finner ingen bedre tannlege en hun.
Vis flere...