Kawa Kavian
Mann, 52 år
Jeg fikk et akutt problem og ante ikke hva jeg skulle gjøre. Tilfeldigvis oppdaget jeg en tilgjengelig tannlege som kunne ta i mot meg. Maken til effektiv, dyktig tannlege skal man lete lenge etter. I tillegg forteller han nøyaktig hva han skal gjøre. Han og teamet hans er hyggelige og imøtekommende. Dette er en tannlege som har alt en pasient kan ønske seg.
Anbefales på det sterkeste. Har tannlege angst og har ikke vært hos tannlege på mange år. Kawa er rolig og behagelig og forteller i forkant hva han skal gjøre. Fant roen med engang.
Ringte Prestestien Tannlege praksis fordi jeg hadde vært uheldig å mistet en midlertidig fylling. Fikk komme til på kort varsel, tannlegen (Kawa) var ryddig, flink og veldig informativ.
Følte meg bra ivaretatt og tannlegen var hele tiden i forkant med hva han skulle gjøre.
Fikk satt inn en bedre løsning slik at jeg kan fikse denne tannen i litt eget tempo og når lommeboken tilsier dette.
Vil absolutt anbefale Prestestien Tannlegepraksis videre.
Jeg har tidligere skrevet en negativ tilbakemelding, så nettopp derfor syns jeg det er ekstra viktig å skrive denne.
Midt i corona-styret klarte jeg å miste/knuse en fylling. Jeg ringte flere tannleger, men Kawa/Prestestien er den eneste av disse som har spesielle rutiner ifht smitte. Jeg er i risikogruppen selv. Når jeg kom inn møtes jeg av en antibac-beholder, tannlegen ropte at han holdt på med sanering (gjøres før og etter hver pasient) og kom straks. Deretter dukker han opp med munnbind, vernebriller, hårbeskyttelse, "caps" med et slags visir rundt hele ansiktet og halsen, kroppen var dekket i plast som var stukket nedi hansker på hendene slik at "drakten" var tett. Selv fikk jeg vernebriller og antibac.
Noe jeg ikke har hørt at hverken tannleger eller andre ta hensyn til er at han lar han det gå minst 3 timer mellom hver pasient (pga mulig smitte via aerosoler, og ila samme tid skiftes luften ut av ventilasjonen).
Han ba meg om å ta kontakt ved minste tegn til sykdom slik at han kan gå i karantene hvis nødvendig.
Jeg syns dette viser at han tar situasjonen på ytterste alvor, og tannleger er faktisk blant de som er aller mest utsatt selv - men som også har enormt potensiale til å selv spre smitte videre. At han gjør disse tingene som meg bekjent ikke andre tannleger gjør, sier også mye om han. Det koster nok mye for han å ha pasienter med så store mellomrom, kun akuttpasienter, utføre alle disse tiltakene - men han er åpenbart mer opptatt av at pasientene hans unngår smitte så langt det lar seg gjøre. Jeg er virkelig imponert! Følte meg veldig trygg!
Tannen ble også reparert i en fei. Opplever han som svært effektiv, men alt ser og kjennes bra ut. Tipp topp med reparert tann og minimal sjanse for smitte! Ingen negative ting å si om gårsdagens besøk. Syns han var hyggelig også!
Først av alt
jeg er en mann på 43 - som virkelig har vært plaget med tannlege skrekk - så alvorlig at jeg på mange år IKKE gikk til tannlegen før smertene tvang meg dit .
Kawa er direkte og ærlig .
han sier det slik det er - og han er ikke til å misforstå når han veileder eller informerer deg .
Kanskje er han for direkte for noen ?
For meg - ble det en vekker
Vi kom igang med behandling - han tok seg av det som skulle gå igjennom det offentlige , og arrangerte alt . Var nøye med å informere og forklare prosessen underveis i min behandling .
For det er ingen hemmelighet at tennene mine var forferdelige - men takket være KAWA og refusjon gjennom HELFO , er det nå blitt betydelig bedre
Jeg er en av de - du IKKE ville tro at hadde tannlegeskrekk , 188 høy , eks bokser og jobber i en meget mannsdominert bransje - Men det hadde virkelig og det har jeg enda om enn nå i mer beskjeden art
Men - jeg kom til KAWA i 2014 - og er der fortsatt .
Tannlegeskrekken min er betydelig redusert - det kan jeg takke KAWA og hans fantastiske team for .
Jeg forstår at enkelte mennesker kan oppleve det som dramatisk når tiltak for å fjerne / redusere smerter må utføres - og i tannlegens verden er det ofte virkelige smerter det er snakk om , slike som IKKE blir bedre før det kortvarig er verre .
Men - jeg opplever at KAWA gjør sitt ytterste for å hjelpe , og han gjør det på en så skånsom og forsiktig måte som overhodet mulig.
Han rykker ut på Natt og dag - for å hjelpe , og det til en pris som absolutt er overkommelig .
Jeg har vært der klokka 0400 på natten - og fått hjelp med kjevebetennelser og andre virkelig vonde ting - når alle de andre holder stengt .
Husk at Kawa og hans kollegaer ikke bare er tannleger - men også en familiefolk med egne barn , som rykker ut for å hjelpe deg .
Hvor mange andre er SÅ dedikerte til å hjelpe deg når smerten er som værst ?
For meg er det ingen annen tannlegeklinikk enn Prestestien Tannlegepraksis - og mange jeg kjenner som har vært der , har byttet tannlege til deres fordel
Så - om du trenger tannlegehjelp
Da drar du hit
Vis flere...