Marius Fischer

Autorisasjon (2012)

Oralcare AS Telefonnummer22 10 44 8922 10 44 ...
Erich Mogensøns Vei 38 0594 Oslo
Marius Fischer er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Marius Fischer

Flink tannlegen, men ekstremt dårlig produkt - ikke anbefales

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Jeg gikk til denne tannlegen fordi jeg fant ut at de hadde 3500 kr tilbud på tannkrone. Som tannlege er Marius flink og jeg følte meg komfortabel under behandlingen. Dessverre var produktet han bruker ekstremt dårlig kvalitet. Etter behandlingen hadde jeg vondt lenge, flere måneder. Min fast tannlege var en annen tannlege med faste priser. Da jeg gikk til min fast tannlege for behandling av en annen tann, tok tannlegen bilde og undersøkte de tannkronene jeg har fått fra Marius (Oral Care). Disse var bestilt og laget i Polen etter at pasient informasjon var sendt dit som også var noe jeg var litt usikker på om jeg likte. Min egen fast tannlege viste meg på bildene han tok hva som var galt med de kronene jeg hadde fått fra Marius/Oral Care. Dessverre vil det heller ikke være lett å bytte dem da deler av tanna blir slitt når man skal skjære bort en krone som sitter fast. Jeg er nødt til å leve med den og det føles annerledes fra alle de andre tannkronene jeg har fått her i Norge med norske produkter. På grunn av dårlig kvalitet på produktet og at jeg har det vondt av det jeg fikk fra ham anbefaler jeg ikke å ta tannkrone behandling hos ham. Absolutt ikke vært det. Du skal leve med det produktet du får fra tannlegen. Det er verdt å betale litt mer og leve uten smerter og plager på grunn av en behandling som også koster så deg så mye i tillegg til å være uerstattelig når det kommer til tenner.

Kan absolutt ikke anbefales !!

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Han tok over i en reklamasjon etter en ennen tannlege i Oralcare AS og det gikke dårlig. Oralcare klarte tom i dag ikke å levere ordentlig tannteknik.Kontraktene og pristilbudene bør leses nøye før dere går inn i store behandlinger !!Kun billig produserte tannteknikk fra utlandet.

Fantastisk dyktig

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Meget god på kommunikasjon før under og etter behandlingen.
Meget dyktig, rask og presis i sitt arbeide.
En meget behagelig person og tannlege.

Veldig flink tannlege

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Har hatt fått to fyllinger i tennene og porselenskrone . Bedøvelsen som settes gjøres på en behagelig måte . Kjennes ikke . Veldig fornøyd med porselenskronene. Behagelig og trivelig personale og tanneleg . Annbefales

Helt klart verdens flinkeste og mest behaglige tannlege som man får tillit til fra første stund.

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Jeg har alltid hatt dårlige tenner og slitt mye med tannlegeskrekk. Den er totalt borte, takket være Marius og hans utrolig flinke tannpleiere. Det er en rolig, trygg stemning på kontoret, så man klarer å slappe av fra første stund. Så her anbefaler jeg alle som har tennlegeskrekk til å gå.

Og ikke minst er jeg veldig fornøyd med alle behandlinger som er utrørt her :-) Og det er mange..

Om det hadde vært mulig å gi de mer enn 5 stjerner hadde jeg gjerne gjort det,