Olav Svendal Aase

Olav Svendal Aase er kiropraktor i Bergen

Siste vurderinger av Olav Svendal Aase

Efraren og dyktig kiropraktor

Klinikk: Behandling For Alle avd Sletten Skrevet

Har brukt Olav i over 10 år med tilbakevendende rygg problemer. Har prøvd andre kiropraktorer, men Olav er definitivt best. Han løser opp i akutte spenninger og gir gode råd. Rolig og behagelig og alltid positiv.

Helt fantastisk!

Klinikk: Behandling For Alle avd Sletten Skrevet

Olav er fantastisk flink! Har fått så utrolig mye god hos han for å løse opp i mine langvarige problemer og endelig bli frisk! Ville ikke blitt frisk hvis det ikke hadde vært for Olav. Føler meg trygg og ivaretatt hos han. Alltid presis, ikke noe ventetid på venterommet. Anbefales virkelig.

Dyktig kiropraktor

Klinikk: Behandling For Alle avd Sletten Skrevet

En dyktig kiropraktor som har hjulpet meg med både skulder- og nakkeproblemer. Hadde mye migrene før jeg begynte hos han, men nå er anfallene redusert med 80%. Min migrene er koblet til mye stress, noe han har forståelse for, og løser opp i det meste av spenninger. Pluss for studentrabatt!

Ikke den beste

Klinikk: Behandling For Alle avd Sletten Skrevet

Han ville ikke henvise meg til å ta røntgenbilder av ryggen min. Derfor vil jeg ikke ha hans hjelp. Jeg takket for meg og gikk uten å få behandling. Jeg vil derfor ikke anbefale denne kiropraktoren videre.

Meget bra kiropraktor

Klinikk: Behandling For Alle avd Sletten Skrevet

Dette er en kiropraktor jeg har brukt i mer en 10 år. Jeg Kan anbefale ham og senteret på varmeste. En faglig dyktig kiropraktor som jeg stoler på.