Marie Hermansen

Marie Hermansen er kiropraktor i Lillestrøm

Siste vurderinger av Marie Hermansen

Utrolig dyktig

Klinikk: Fetsund Kiropraktorsenter Skrevet

Har gått hos Marie i flere år. Har fått god hjelp til mine utfordringer. Jeg anbefaler alle til å gå til Fetsund kiropraktor og Marie :-)

Snill, dyktig og fantatisk flink!

Klinikk: Klinikk for Alle Majorstuen Skrevet

Første gangen jeg møtte Marie var jeg ganske desperat. Med en låsning som gjorde at jeg slet med å puste håpet jeg bare på å få litt lettelse, men denne dama utfører nesten mirakler! Hun dyttet, klemte, og knakk, og fant masse annet "grums" jeg ikke visste jeg hadde også!
Marie er en hyggelig, glad, morsom og skravlete kiropraktor som er dyktig og nøye, hun forklarer og passer på deg igjennom hele timen.
Hun er temlig tøff i justeringene sine, men jeg føler at det er det som må til for at kroppen skal høre. Første timen ba hun meg si i fra hvis hun var for "hardhendt" så jeg tror hun også passer for dem som er litt sarte.
Hun har også dyktige kollegaer som bistår, og hun rådfører seg gjerne med dem hvis det trengs.
Marie syntes det er viktig at behandlingen viser fremgang og ikke stopper opp, hvis dette skjer tar hun nødvendige grep og henviser deg videre til det som måtte passe. Selvfølgelig i samråd med deg.

Fantastisk kiropraktor

Klinikk: Klinikk for Alle Majorstuen Skrevet

Marie Hermansen er veldig grundig i sin undersøkelse og tar seg god tid til å forklare, så jeg følte jeg fikk en god forståelse og ble godt tatt vare på. Det jeg liker spesielt godt med Marie er at hun fokuserer både på ledd og muskler, noe jeg føler gir en god effekt. Jeg anbefaler kiropraktor Marie Hermansen på det sterkeste.

Fremragende kiropraktor

Klinikk: Klinikk for Alle Majorstuen Skrevet

Marie er en svært kunnskapsrik og empatisk kiropraktor som legger all sin energi i at du skal være garantert best mulig behandling og oppfølging for din individuelle helse. Du kan stole på at du er i svært trygge hender.