Fetsund Kiropraktorsenter

Telefonnummer463 32 766463 32 7 ...
Garderbakken 1 1900 Fetsund

Siste vurderinger av Fetsund Kiropraktorsenter

Veldig god kunnskap i sittt fagfelt

Kiropraktor: Sara Nordanger Skrevet

Jeg hat fått utrolig god veiledning og behandling av Sara. For min del har det vært Haleben problem. Utrolig dyktig med behandling og øvelser. Kan anbefale Sara på det varmeste. Alltid veldig imøtekommende og hyggelig.

Fantastisk kiropraktor opplevelse.

Kiropraktor: Sara Nordanger Skrevet

Fantastisk opplevelse hver gang. Profesjonell, omsorgsfull behandling som virkelig hjelper med smerte og generell helseforbedringer. 👍👍

Dyktig og kunnskapsrik

Kiropraktor: Marie Hermansen Skrevet

Veldig godt fornøyd med hjelp for langvarig rygg-og nakkesmerter, blitt mye bedre etter få behandlinger👍🏼

Kunnskapsrik og hyggelig kiropraktor

Kiropraktor: Sara Nordanger Skrevet

Jeg har gått til Sara i noen måneder nå, og hun er ekstremt dyktig. Hun finner alle vonde punktene men passer på at det ikke skal være for vondt. Hun er flink til å tilpasse øvelser etter behov, og er kjempe hyggelig. Sliter med sosialangst men gruer meg aldri til timene fordi hun er en veldig hyggelig person og det er lett å holde en samtale. Hvis jeg har fått noen andre problemer mellom noen timer er hun veldig flink til å finne kilden til problemet raskt. Anbefaler hun på det sterkeste!

Flink og kunnskapsrik.

Kiropraktor: Sara Nordanger Skrevet

Sara er en veldig dyktig kiropraktor. Hun er flink og kunnskapsrik, og vet hva hun driver med. Var plaget med en hånd om dovnet bort, og en vond skulder. Plagene forsvant fort etter noen få behandlinger hos henne. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.