Slettebakken Legesenter

Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Slettebakken Legesenter

Dyktig, mye kunnskap og tar seg tid

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Har hatt Mats som fastlege i 4-5 år, og ville skrive en anmeldelse da jeg fikk høre han kanskje skulle slutte som fastlege der jeg går. Jeg har vært til mange leger, og ingen har vært så flink som denne legen. Flyttet til Askøy etter jeg fikk han som fastlege, men har aldri tenkt tanken på å bytte til tross for reisevei.

Veldig mye kunnskap, alltid smilende og hyggelig og tar seg god tid selv om man vet at leger har det veldig hektisk. Føler aldri man er til bry og jeg har vært plagsomt mye til lege siste årene. Veldig morsom i tillegg. Rask å svare om man trenger resept, eller om det skulle vært andre ting. Desidert flinkeste legen jeg har hatt

Ser også at det som trekker ned i denne vurderingen er «telefonkø, ventetid» - men heller litt ventetid og at man tar seg god tid til pasientene - gir Mats 5/5 på anbefaling!

Engasjert, dyktig og trygg lege

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Mats M har vært familiens fastlege siden han overtok listen til sin forgjenger. Han har vært en omsorgsfull veileder gjennom alvorlig sykdom (og død), der vi har følt oss sett og ivaretatt. Opplevd at han søker hjelp og råd når egen kompetanse ikke strekker til - noe som genererer trygghet. Har hatt mest med legekontoret å gjøre i forbindelse med foreldres sykdom - opplever å bli tatt godt vare på, og hørt på som pårørende. Til slutt vil jeg legge til at Mats har en fin humor som kan lyse opp når situasjonen ellers er rimelig dyster - terningkast 6!

Fabelaktig lege

Lege: Kjersti Beate Pileberg Skrevet

En helt fantastisk lege som virkelig tar pasientene sine på alvor. Trygg og kunnskapsrik, og en som virkelig gjør at en føler seg ivaretatt.
Både medisinsk kompetanse og empatien står virkelig i høysetet her!

Effektiv, lyttende og dyktig

Lege: Mads Grimsland Wangsholm Skrevet

Fantastisk, effektiv, presis, pålitelig, faglig dyktig og lyttende fastlege. Har hatt Mads og som fastlege mange år og kan anbefale han.

The best of the best!

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Han her veit hva han driver med!. Siden 2018 har matis hvert min fast lege. Du må leite lenge for å finne en mann som kan fylle samme sko som Matis..
Jeg har medfødt ryggproblemer og Matis har hvert en kirurgisk instrument for meg. Leger som Matis må man ivareta, dessverre så har vi ett system som sørger for å fjerne leger som han, og heler setter inn nikke-dokker som klarer ikke å tenke selv.