Minde Medisinske Senter

Kanalveien 109 5068 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Minde Medisinske Senter

Hyggelig, kunnskapsrik og behandler pasienten som et medmenneske

Lege: Henning Andre Lien Skrevet

Jeg har vært hos fastlegen mange ganger over en periode nå, noe jeg aldri har vært tidligere i livet. I forbindelse med sykemelding og oppfølging så har Dr. Lien vært trygg, tilgjengelig og veldig hyggelig. Han prater til meg som et medmenneske, og hører på det jeg har å si. Han er en opptatt mann (som alle andre fastleger), men han tar seg tid til å høre på det jeg har å si.

Bare positive ord herfra, og håper han blir på Minde lenge. Bare positivt å si om legesenteret som helhet også. Gode muligheter for hastetimer.

Alt en fastlege burde være

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

Thomas har vært min fastlege i over 20 år. Han har vært stabil, dyktig, selvsikker, ydmyk, vennlig og omsorgsfull.
Jeg kunne ikke fått en bedre fastlege, han har hjulpet meg med stort og smått av helsesituasjoner oppigjennom, men også gjennom den verste tiden i livet mitt, hvor jeg har trengt masse hjelp og tålmodighet.
Han er alt en fastlege burde være, og jeg føler jeg har vunnet fastlegelotteriet med ham som fastlege. Jeg håper han aldri slutter!

Blir ikke hørt

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Ikke empatisk, over kjører deg og lytter ikke på plagene dine. Kommer med mange anbefalinger istedenfor å lytte på det du har på hjerte.

Virkelig flink

Lege: Marie Therese Vaardal-Lunde Skrevet

Hun setter seg virkelig inn i min situasjon og tar sine pasienter på alvor. Vi ble så lei oss når vi måtte bytte fastlege. Vi endte opp hos henne og det er vi så ufattelig glad for. Hun er dyktig i jobben sin.

En nedlatende mann

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

En mann som er mer opptatt av å fortelle deg hva som gjelder, enn å faktisk høre på det du sier.

Meget arrogant vesen som overkjører deg i alle samtaler.

Hvis du ikke sier imot han, så er han nok grei. Men når man faktisk VIL ha hjelp? Anbefaler jeg en annen lege.