Fenring Legesenter

Kleppevegen 17 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av behandlere ved Fenring Legesenter

Kan varmt anbefales

Lege: Helene Vange Skrevet

Hos Helene føler jeg meg tatt på alvor uansett hva det gjelder; om det så er somatisk eller psykisk. Alltid hyggelig og respektfull, viser omsorg, lytter og undersøker når det trengs. Opplever Helene som tålmodig og fullt til stede i timene våre - ikke en lege som ser på skjermen halve timen, eller viser tegn til hastverk når du trenger tid. Merker på væremåten at hun er full av empati, og genuint bryr seg om pasientene sine. Veldig lett å prate med, behagelig, trygg og dyktig. Føler meg virkelig heldig som har henne til fastlege!

Lett tilgjengelig, relativt raskt å få time og lite ventetid.

Dyktig lege som ser deg

Lege: Brit Helene Furuset Gravdal Skrevet

Dyktig lege som ser deg og har god kunnskap,tar seg god tid å lytte og finne ut av problemet.Kan mye om mine diagnoser.

Trygg, forståelsesfull og empatisk!

Lege: Helene Vange Skrevet

Har byttet lege til Helene og jeg er kjempefornøyd med henne som lege. Veldig flink og tar seg tid, lytter. Hun er veldig dyktig i sin jobb. Utrolig blid og hjelpsom er hun også.

Ikke fornøyd

Lege: Thomas Hetland Skrevet

Han kunne vert flink etter mitt syn om han hadde vist mer tillit og respekt for pasienten ( Har hatt han til meg , og flere barn) Følte at han hadde gjort om en mening om hvem jeg var og hva som var problemet, før han hadde blitt kjent. Desverre er det ikke gunstig for meg å ha han som lege. Følte meg aldri tatt på alvor! Vikaren han satt inn en gang : Han var enda verre. Nei,takk…Styr unna!

En lege som tar sitt arbeid på alvor

Lege: Seif Ahmad Skrevet

Tar seg god tid til å lytte og forstå hele bildet. Han er oppriktig og ærlig. Gir gode råd og tilbyr videre undersøkelser når det trengs, men også dersom jeg opplever usikkerhet og frykt. Han tar faget på alvor, men er tydelig bestemt dersom han mener forespørselen og forventningene ikke er forsvarlig. Dette gjør at jeg føler meg trygg som hans pasient.

Anbefales på det sterkeste