Cosmo Clinic AS

Sandakerveien 114 b 0484 Oslo

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Ekspert og omsorgsfull

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Jeg hadde en utmerket opplevelse med denne kirurgen. Fra konsultasjonen til den tredje månedens oppfølging, har hele reisen vært enestående. Kirurgen gjorde meg komfortabel og var svært betryggende gjennom hele prosessen. Han var profesjonell, men samtidig vennlig, og tok seg tid til å lytte. Det føltes som om han virkelig forsto mine ønsker uten å dømme. Han demonstrerte tydelig sin erfaring og kunnskap innenfor sitt felt og ga utmerkede anbefalinger som passet mine behov. Jeg gikk til ham for brystløft og forstørrelse, og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Anbefales på det sterkeste!

Brystforstørrelse

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Jeg tok plastisk kirurgi med Thomas Berg og jeg er veldig fornøyd med det endelige resultatet, til tross for at jeg nøler med prosedyren, men metoden hans oppmuntret meg til det... Thomas Berg var en veldig ærlig og snill person og valgte riktig størrelse for meg.. Klinikken var ren og ryddig og kundeservicen var veldig god og de var snille med alle.. Jeg råder alle som ønsker brystforstørrelse å ty til dette fantastiske senteret og flittige legen.
Tusen hjertlig særlig for Thomas Berg og general for alle anasatt i team.<3

Dyktig og trivelig kirurg

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Fått utført nedre bukplastikk av Thomas Moe Berg. God informasjon i forkant av inngrep, effektiv operasjon, ingen komplikasjoner, meget pent resultat. Opplever kirurg som lyttende, ønsker det beste resultatet for pasienten uten å overbehandle.

Setter pasientens helse og sikkerhet først!

Lege: Tomm K Bjærke Skrevet

Det har gått tre mnd siden mitt hals-og ansiktsløft hos Tomm Bjærke. Og resultatet er kjempeflott!
Jeg var litt usikker på om jeg var kandidat til en operasjon, ettersom jeg hadde hatt et stort hjerteinfarkt.
På konsultasjonens-dagen fikk jeg snakket med anestesilege, og Tomm Bjærke gikk gjennom sjekkliste for hva han trengte av helse-opplysninger. Og hva jeg måtte gjøre for at operasjonen skulle være trygg for meg.
Det betydde blant annet helse-test og godkjenning av hjertespesialist.
Jeg hadde også oppfølging fra Tomm Bjærke via telefon uker før operasjonen.
På operasjons-dagen var jeg veldig spent og litt nervøs. Men ble beroliget av at Tomm Bjærke, anestesilege, samt teamet, hadde full kontroll på mine helse-opplysninger og helse-tilstand.
Operasjons-dagen ble bare veldig trygg og fin. Takket være at de satte min helse og sikkerhet først.
Jeg har fått en ny vår på mange måter. Føler meg glad, sterk og yngre. Og mannen min er like fornøyd som det jeg er.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Veldig fornøyd med min brystoperasjon, god kommunikasjon og informasjon. Hadde et spørsmål som jeg sendte til dr Thomas Berg lørdag kveld og fikk svar og god hjelp allerede noen minutter senere. Følte meg trygg og ivaretatt hele tiden på klinikken og tiden etter.
Super fornøyd!