Gynklinikk Nydalen

Gjerdrums vei 10 D 0484 Oslo

Siste vurderinger av Gynklinikk Nydalen

Uempatisk, påståelig og lite lyttende

Lege: Åse Vikanes Skrevet

Har vært hos Åse Vikanes tre ganger de siste 8 årene.
Hun fremstår uten empati, manglende evne til å lytte, en ovenfra og ned holdning, og går på autopilot og virker som hun er mest opptatt av å få pasienten ut av kontoret så fort som mulig. Veldig lite opptatt av å Diskutere alternative løsninger til problemene man kommer med i henhold til hormoner, PMS, overgangsalder og så videre. Hver gang jeg har vært der har hun henvist til samme bok jeg skal lese, som en kollega har skrevet, og henviser til den som om det var kvinnens bibel. Hadde ingen god følelse noen av gangene jeg gikk ut derfra. Ønsker å bytte til kollegaen hennes.

Oslos beste gynekolog🥰

Lege: Åse Vikanes Skrevet

Jeg vil gjerne dele mine erfaringer med Oslos beste gynekolog, Dr. Åse Vikanes. Fra første stund jeg gikk inn på klinikken for mange år tilbake og hver gang jeg er hos henne, føler jeg meg velkommen og tatt vare på. Det er tydelig at Dr. Åse Vikanes og hennes team legger stor vekt på pasientenes komfort og velvære.

Dr.Åse Vikanes utstråler en eksepsjonell grad av empati og forståelse. Hun tar seg tid til å lytte til mine bekymringer og spørsmål uten å virke stresset eller forhastet. Hennes evne til å kommunisere på en rolig og klar måte bidrar til å dempe eventuell angst eller usikkerhet jeg måtte ha hatt.

Faglig sett er Dr. Åse Vikanes uten sidestykke. Hennes kunnskap og ekspertise innen gynekologi er imponerende, og hun holder seg oppdatert på de nyeste fremskrittene innen feltet. Hun er grundig i sine undersøkelser og tar ingen snarveier, noe som gir meg stor tillit til hennes diagnoser og behandlingsanbefalinger.

En annen bemerkelsesverdig egenskap ved Dr. Åse Vikanes er hennes medmenneskelighet. Hun forstår at gynekologiske undersøkelser kan være følsomme og potensielt ubehagelige, og gjør sitt ytterste for å sikre at jeg føler meg trygg og avslappet gjennom hele prosessen. Hun forklarer alltid hva hun gjør og hvorfor, noe som bidrar til å redusere eventuell nervøsitet.

Klinikken hennes er moderne og hygienisk, med en varm og innbydende atmosfære. Personalet er like vennlige og profesjonelle som Dr. Åse Vikanes og de sørger for at hele besøket går glatt fra start til slutt.

Jeg kan ikke anbefale Dr. Åse Vikanes høyt nok. Hun kombinerer faglig dyktighet med ekte omsorg og empati, noe som gjør henne til den beste gynekologen i Oslo. Takk, Dr. Åse Vikanes for din dedikasjon til dine pasienters helse og velvære!
[Navn fjernet av moderator]

Beste gynekologen jeg noen gang har hatt!

Lege: Kristine Meidell Skrevet

Har slitt så mye å finne en gynekolog som er åpen til syns, emosjonelt tilgjengelig og omsorgsfull samtidig som effektiv og presis. Kristine Meidell er veldig glad og engasjert i jobben hennes og det synes. Jeg følte meg trygg fra første stund og gjennom undersøkelsen, hun passer på at alt som skal gjøres forklares og informeres, med interesse for samtykket til pasienten og deres trygghet.
Jeg hadde for stor spiral. Hun fant ut av det så fort, mens mange mange andre gynekologer ikke hadde peiling på hvor mine smerter kom i fra og sendte meg hjem gang på gang.

Kristine Meidell vet hva hun gjør og er den tryggeste jeg har vært bort i helsevesen.

Great doctor !!!

Lege: Åse Vikanes Skrevet

Dr.Åse is an amazing doctor and has great knowledge. In addition to her kindness and patience. She is a good listener and understands the different backgrounds of people.

Forsinket! Elendige rutiner!

Lege: Kristine Meidell Skrevet

Meidell var 1 time forsinket noe som gjorde at vi måtte forlate kontoret grunnet andre avtaler. De gir ingen beskjed ved forsinkelser. Mangel på respekt for folks tid. Helt elendige rutiner. Parkeringen utenfor koster 100 kr timen. Dette gjør at man ikke drar tilbake hit.