Bestill time
Logo for Oasen Tannklinikk

Oasen Tannklinikk

Logo for Oasen Tannklinikk

Om klinikken

Oasen Tannklinikk holder til i helt nye lokaler i Fredrikstad sentrum. Vi er tre tannleger og har fokus på god kommunikasjon med hver enkelt pasient. Vi ønsker at alle våre kunder skal føle det er trygt og godt å sette seg i tannlegestolen hos oss.

Vi tilbyr alt innen allmenn tannbehandling, fra tannkroner til tannbleking og tannkjøttsykdommer til vonde visdomstenner og usynlig tannregulering.

Vi benytter moderne utstyr og har lange åpningstider, helt frem til kl 18 på alle hverdager. Er det akutt, så tilbyr vi tannlegevakt og kan hjelpe deg både i helger og kvelder. Ring oss på 69 31 64 40 eller send SMS til 404 97 300, så hjelper vi deg så raskt vi kan.

Våre tannleger er medlemmer i Den norske tannlegeforening.

Vi ønsker både nye og eksisterende kunder velkommen til oss.

Telefonnummer69 31 64 4069 31 64 ... Nettsted

Neste time:

Siste vurderinger av Oasen Tannklinikk

Absolutely Amazing!

Tannlege: Obum Onwuagha Skrevet

Walked in at the end of the work day, on my way home from the train station. I wanted to check it out the strange source of pain in my lower jaw. Dr. Obum was just about to close - but nevertheless, he found time for the “walk- in” check up! Which turned out to be a complete checkup and a cleaning as well😃
Very professional, friendly, and high quality service! Highly recommended! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Thank you 🤗🙏🏽

Dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Obum Onwuagha Skrevet

Alltid blid og trivelig. Hyggelig å prate med. Han er nøye, men også effektiv i arbeidet som utføres. Fine priser har de også. Rett og slett en god tannlege.

Obum kan omsorg, tannbehandling og sang

Tannlege: Obum Onwuagha Skrevet

Blir godt ivaretatt som pasient og han ser løsninger og prøver å gjøre det best og billigst, han anbefales på det sterkeste.

Flink tannlege

Tannlege: Obum Onwuagha Skrevet

Veldig fornøyd da jeg har hatt dårlig hendelse med en annen tannlege skal gå hos dere fast 2 ganger i året

Superdyktig og hyggelig tannlege.

Tannlege: Obum Onwuagha Skrevet

Han har fått meg til å vise smilet mitt igjen☺️ tok bort tannsten og gjorde tennene hvitere. Jeg kommer til å bli fast pasient der.