Asteta Clinic

Gullhaugveien 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av Asteta Clinic

Trygt !

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Asteta Clinic anbefales på det varmeste. Helt fra første telefon og til siste kontroll hos plastisk kirurg er jeg blitt ivaretatt og møtt på best mulig måte.

Fornøyd

Lege: Jes Rødgaard Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Jes og klinikken overlag.
Jeg var hos Jes på konsultasjon og følte direkt at dette var trygt og profesjonelt.
Resultatet etter brystløft og implantat ble over min forventning.
Oppfølgning etter operasjonen har vært kjempe bra, Jes har kommet med god råd og anbefalinger.

Veldig fornøyd (bytte av brystimplantater)

Lege: Jes Rødgaard Skrevet

Meget fornøyd med oppfølging fra start til slutt, og med resultatet.
God informasjon under konsultasjonen om hva jeg kunne forvente av resultatet, og ble godt ivaretatt før, under og etter operasjonen. Tok seg tid til å sette opp ekstra kontroll.

Dyktig og profesjonell kirurg

Lege: Jes Rødgaard Skrevet

Jeg er så glad for at jeg valgte Jes til å utføre fettsuging på meg, på øvre og nedre del av magen og innside knær. Jes er virkelig en dyktig kirurg som sørger for at man får et superfint resultat. På konsultasjonen var han nøye med å gå igjennom hva operasjonen innebar, og hva jeg kunne forvente meg av resultater. Jeg var litt nervøs før konsultasjonen, men Jes er så trivelig og enkel å snakke med. Han tok seg god tid til å svare på alle spørsmålene mine, slik at jeg følte meg trygg og sikker på å gå videre med operasjon. Jeg er helt overveldet over hvor utrolig bra resultatet ble - selv om det bare har gått litt over en uke siden operasjonen! Nå gleder jeg meg skikkelig til å se det endelige resultatet om noen uker. Jes har også gitt meg god oppfølging etter operasjonen, både på kontrolltimen, og ved at han har ringt flere ganger for å sjekke at det går bra med meg.

Asteta Clinic har flotte lokaler, med pent interiør, og moderne operasjonssal. Alt var rent og hygienisk. Jeg opplevde at Jes, Stine i resepsjonen og operasjonssykepleierne virkelig gjorde sitt ytterste for at jeg skulle ha en god og trygg opplevelse, både før, under, og etter operasjonen. Jeg er superfornøyd!

Fantastisk flink på alle områder

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg har lenge ønsket å ta ett brystløft med reduksjon, men har vært veldig usikker. Sendte en mail til Asteta og fikk time med konsultasjon hos Kenneth ganske kjapt.
Fra første stund ble jeg møtt med forståelse, omtanke og hvilke reelle forventninger jeg burde ha rundt en sånn operasjon.
Da jeg hadde mye kjertelvev og "pupp" under armene ble det kjapt forklart at om jeg skulle få ønsket resultat ville det innebære 2 operasjoner. Jeg bestemte meg for å gjøre dette som en 2i1operasjon.
Det var kort ventetid og Kenneth var hele tiden disponibel om jeg lurte på noe.
Operasjonen forløp knirkefritt og jeg er svært takknemlig for at Kenneth la har ett så godt blikk for det estetiske, noe som gjør at jeg etter løft og reduksjon allikevel har mine kvinnelige former og kan føle meg vel med min nye figur. Oppfølging etter operasjonen har også vært helt super, jeg får alltid svar på det jeg måtte lure på. Jeg anbefaler virkelig Kenneth og Asteta til deg som vurderer en kosmetisk operasjon.