Helse Øy

Telefonnummer414 39 610414 39 6 ...
Rådhusveien 2 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Helse Øy

Utrolig behagelig dame.

Lege: Agne Steine Skrevet

Ble positivt overrasket i møte med Agne, i motsetning til alle andre jeg har møtt i dps. Her blir du tatt seriøs. Ingen lang ventetid. Man blir sett å hørt. Hun er en utrolig behagelig psykiater. Anbefales virkelig hvis man velger privat psykiater.

Profesjonell og vennlig

Lege: Agne Steine Skrevet

Har nettopp vært hos Agne, og må si jeg er svært imponert. Tidligere vært hos DPS Solvang. Der ble jeg ikke hørt eller sett. Dette var virkelig noe annet. Anbefaler alle å dra her i stedet for byråkratiet ved Solvang. Her blir du tatt godt imot og fulgt opp hele veien.

Ubehagelig

Lege: Agne Steine Skrevet

Fremstod som litt kjølig og formell, tendens til å være noe nedlatende. Intelligent dame, men en behandler må etter min mening kunne skape trygge rammer for terapien.

Kunnskapsrik, men sterk utrygghetsfølelse hos meg

Lege: Agne Steine Skrevet

Jeg fikk plass tidligere enn antatt - positivt!
Lokalet (rommet) var hjemmekoselig og innredet med sofa. Psykiater tok seg også god tid til meg og var flink til å lytte. Jeg følte meg likevel veldig utrygg i terapien og fikk tidlig dårlig magefølelse. Psykiater kan mye om psykisk helse, men er ikke helt stødig i norsk. Det kunne oppstå misforståelse, antatt pga språk/dårlig kommunikasjon. Hun kunne også komme med ufølsomme og bagatelliserende kommentarer. Jeg kommer aldri til å glemme da jeg åpnet meg opp om en traumatisk grenseoverskridende hendelse (med en eldre mann), og hun presterte å si: «Du er jo pen, så eldre menn kan jo bli forelsket». Jeg opplevde at hun forsvarte ham, samt avviste og bagatelliserte min opplevelse. Jeg følte meg ikke forstått eller validert, enda jeg utbroderte hvor sterk dødsangst jeg hadde da grenseoverskridelsen fant sted. Jeg var nylig brutt ut av et voldelig forhold og havnet i kloa på en (pasient) jeg trodde skulle voldta meg, mens jeg attpåtil var innlagt i traumebehandling. Psykiaters manglende anerkjennelse for hendelsen fikk meg til å føle meg avvist og nedverdiget, og jeg endte bare med å gå fra timen. Jeg hadde ikke noe mer å si. Jeg valgte etter dette å avslutte terapien siden jeg ikke lenger følte meg trygg i det hele tatt.