Logo for Lysne Psykolog Video

Lysne Psykolog Video

Logo for Lysne Psykolog Video

Om klinikken

Lysne Psykolog Video er en del av Lysne Psykolog. Sammen med de fire fysiske klinikkene (Skøyen, Nydalen, Gamlebyen og Drammen) har vi gitt rask, enkel, fleksibel og trygg psykologhjelp til tusenvis av fornøyde kunder.

Samtale med psykolog på video kan bestilles ved å laste ned Lysne-appen. Finn en tid som passer eller ta en drop-in time. Logg inn med Bank-ID for å bekrefte avtalen. Psykologen ringer deg til avtalt tid. Du kan snakke med psykologen fra din datamaskin, mobil eller nettbrett.

Våre erfarne spesialister og dyktige psykologer er her for deg hvis du har behov for noen å prate med. Snakk med oss fra der du er, uansett hvor du befinner deg.

Siste vurderinger av Lysne Psykolog Video

Engasjert, dyktig

Irina N. Pettersen Skrevet

Irina engasjerte seg i samtalen, hun satt ikke og lyttet passivt. Hun identifiserte problemstillingen lynkjapt, og kom raskt med konstruktive innspill i form av spørsmål som fikk meg til å tenke. Man merker at hun er på ballen gjennom hele samtalen. Hun jatter ikke med, hun tør å være kritisk og utfordre. Opplevde at hun forsto meg veldig godt og satte ord på ting. Anbefales på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik.

Ida Kristine Solhaug Skrevet

Hun virker veldig kunnskapsrik og kan virkelig sine ting. Jeg går der for angst og depresjon og PTSD og hun virker veldig trygg og rolig og hun gjør meg rolig og trygg. En av de beste psykologene som jeg har gått hos. Så hun kan virkelig sine ting virker det som. Veldig inkluderende. Jeg kan virkelig anbefale henne. Hun er ung men likevel kunnskapsrik. Jeg føler meg trygg og roligere etter at jeg har begynt hos henne.

En god støtteperson som lytter

Berit Holsvik Skrevet

En god støtteperson som gir gode råd og virkelig bryr seg. Forteller deg sannheten selvom det er litt tøft å høre. God til å lytte. Setter krav til deg. Hun husker hva som er sagt fra tidligere timer, man trenger ikke si ting flere ganger.

Føler virkelig at hun hjalp meg gjennom en livskrise, og at ting hadde vært mye tøffere uten henne.

Alltid tilgjengelig på sms og er åpen for krisetimer på kort varsel

Trygg og empatisk terapeut

Berit Holsvik Skrevet

Berit er en varm, empatisk og svært dyktig terapeut. Hun gir en behandling med overraskende god effekt. Jeg opplever stor bedring og mestring som jeg ikke trodde skulle være mulig i løpet av få timer.