Tørreøyneklinikken

Ole Vigs gate 32E 0366 Oslo

Siste vurderinger av Tørreøyneklinikken

Reddet synet mitt

Lege: Sten Ræder Skrevet

Ble anbefalt Tørreøyneklinikken fra Svensk legemiddelprodusent i 2017, og har vært fast kunde der siden. Kom dit etter keratittbehandling på Ullevål øyeavdeling. Kan ikke fullrose klinikken nok med Dr, Sten Ræder som særdeles hyggelige, dyktige og effektive. De reddet synet mitt med sin etterbehandling av keratitten og prosedyrene for å unngå videre problemer. Svært bra

Reddet synet mitt

Lege: Tor Paaske Utheim Skrevet

Ble anbefalt Tørreøyneklinikken fra Svensk legemiddelprodusent i 2017, og har vært fast kunde der siden. Kom dit etter keratittbehandling på Ullevål øyeavdeling . Kan ikke fullrose klinikken nok med Dr, Tor Paaske Utheim som særdeles hyggelige, dyktige og effektive. De reddet synet mitt med sin etterbehandling av keratitten og prosedyrene for å unngå videre problemer. Svært bra.

Svært bra.

Lege: Tor Paaske Utheim Skrevet

Meget virksom behandling totalt. Svært fornøyd med lysbehandlingene som jeg trengte kombinert med medikamenter. I dag har jeg ingen tegn til betennelse på hverken høyre eller venstre øye.

Overbevisende, dedikert kunnskapsrikt

Lege: Tor Paaske Utheim Skrevet

Møtte dream team igår: den unge lovende, nyklekkede legen Ole Kristian Reiten i team med den erfarne kvalitetsutviklende professor Tor Utheim! For en fryd for mine øyne og bli møtt med så mye erfaring og interesse - mine tørre øyne blir fokusert med kunnskap fra verdenstoppen av den forskning som finnes. Og nå skal behagelige tilstedeværende omsorgsfulle Ole Kristian utforske videre med Tor som veileder - framtiden er sikret for oss med tørre øyne plager! Takk for at dere finnes 👁🙏👁

Ikke bra

Lege: Samer Marshan Skrevet

Møtte meg så dårlig at jeg skrev klage. Kommuniserte lite på dårlig norsk, tilrettela ikke for hverken trygghet eller oversikt i behandlingen - klarte ikke trygge meg eller forklare gangen i den første sårbare lysbehandling av de tørre øynene. Min klage ble tatt på alvor av ledelsen, det viser at det nytter å si fra om ubehagelige møter i helsevesenet