Psykologspesialist Liv Selland (video)

0161 Oslo

Siste vurderinger av Psykologspesialist Liv Selland (video)

Tydelig, empatisk og kunnskapsrik

Liv Selland Skrevet

Liv har hjulpet meg så mye gjennom både kurset «tilbake fra stress og utbrenthet», samtaler og «stressportalen». Jo mer jeg tenker over det, jo mer takknemlig blir jeg. Hun er empatisk, kunnskapsrik og tør å være tydelig i sine vurderinger og råd. Jeg liker spesielt godt at hun er løsningsorientert og gir konkrete råd/verktøy tilpasset ulike problemstillinger. Hun fremstår som svært dedikert og engasjert, og det er tydelig at hun innehar oppdatert kunnskap innenfor mange ulike felt. Jeg tror at hun kan hjelpe mange mennesker gjennom å gjøre svært viktig kunnskap lett tilgjengelig for folk som trenger det. Anbefales på det varmeste!

Dyktig, kunnskapsrik og engasjert

Liv Selland Skrevet

Liv er utrolig dyktig i sitt fagfelt! Jeg opplever at hun har god kompetanse innen mange forskjellige problemstillinger. Hun jobber bredt med ulike behandlingsmetoder og
etter hvert møte sitter jeg igjen med mer kunnskap og forståelse.
Hun er empatisk, og viser klart at hun er engasjert i meg og akkurat det jeg har behov for hjelp for.
Anbefales på det varmeste!

Kunnskapsrik, trygg.

Liv Selland Skrevet

Om du står der, i et hav av muligheter i valg av behandlere. Velg Liv.
Liv møter deg med omsorg og aksept. Hun møter deg der du er, og har en egen, unik måte å få deg til å møte dine utfordringer med kjærlighet og omsorg.
Liv er tydelig, ser deg som det unike menneske du er.
På få timer kan man oppleve stor endring i hvordan man ser seg selv og hvordan man opplever verden. Din helse har ingen pris.

Ressursperson

Liv Selland Skrevet

Jeg har vært så heldig å finne Liv som psykolog, og hun har vært en stor ressurs for meg. Hun er veldig trygg, og jeg liker spesielt at hun er så flink til å foreslå konkrete metoder for å håndtere hverdagsutfordringene jeg har møtt. Jeg kan også anbefale Stressportalen som hun har laget på nett, med mye nyttig innhold :)