Aleris Fertilitet

Telefonnummer22 54 10 2022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Aleris Fertilitet

Magisk god opplevelse

Lege: Caroline Becker Skrevet

Caroline har fulgt oss opp som par i en IVF-prosess. Nå venter vi på vårt lille mirakel som kommer om noen måneder. Et mirakel som ikke hadde vært mulig uten kunnskapen, støtten, forståelsen, og engasjementet fra Caroline og alle andre på Aleris Fertilitet. Alle vi har møtt har gitt oss så god støtte og oppfølging. Det er enkelt å ta kontakt, og jeg opplever det som en lav terskel for å stille spørsmål, søke råd og få veiledning. Vår prosess var ikke rett frem, men Caroline sin måte å jobbe på som lege har fylt oss med håp, realisme, ro og senkede skuldre. Får ikke rost hele klinikken nok. Er så takknemlig! Uendelig glad for at vi nå venter på vårt lille under, men nesten litt trist å ikke skal se de på klinikken lengre. Kan ikke få anbefalt dem nok!

Veldig fornøyd!

Lege: Caroline Becker Skrevet

Caroline er en trygg og god lege. Hun tok godt vare på meg, er kunnskapsrik og erfaren! Anbefales på det varmeste!

Kjempefornøyd!

Lege: Sarah Bastienne Spallek-Halvorsen Skrevet

Bastienne og hennes kolleger på Aleris tok godt vare på meg. Trygg og god lege med masse kunnskap. Hun bruker god tid til å forklare og veilede. Anbefales på det varmeste!

Highly recommend!

Lege: Caroline Becker Skrevet

Had such a good experience visiting Caroline Becker. She took the time to explain the details to me when I asked questions and was an extremely knowledgeable, professional and friendly doctor. I can highly recommend her!

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Caroline Becker Skrevet

Føler meg utrolig godt ivaretatt på Aleris fertilitet. Caroline er veldig trygg og god å snakke med. Hun er realistisk og gir ikke falske forhåpninger, samtidig som hun fikk meg til å tro at jeg kunne lykkes. Veldig fornøyd med behandling her, og det anbefales på det sterkeste!