Bestill time
Logo for Heimdal Tannlegesenter AS

Heimdal Tannlegesenter AS

Logo for Heimdal Tannlegesenter AS

Om klinikken

Klinikken er en moderne og hyggelig tannklinikk midt i Heimdal sentrum i Trondheim. Våre dyktige tannleger og tannpleier har høy kompetanse og jobber i team sammen våre trivelige tannhelsesekretærer.

Beliggenhet: Heimdal Tannlegesenter ligger nær både Metrobuss-stasjon, togstasjon og taxiholdeplass. Vi holder til kun få minutter med bil fra Byåsen og Trondheim sentrum, og det er parkeringsplasser i umiddelbar nærhet.

Behandlingstilbud: Vi tilbyr alle typer allmenn behandling med avansert og moderne utstyr: Undersøkelser: fyllingsterapi, rotfyllinger, kroner, broer, proteser, implantater, fjerning av visdomstenner, tannkjøttbehandlinger, tannrens, tannbleking osv.

Akutt: Vi prioriterer også akutt-pasienter og tilbyr time på dagen dersom du tar kontakt på morgenen.

Pris: Våre priser er svært konkurransedyktige, og prislisten er oversiktlig. Vi er også nøye med å gi deg et overslag ved større behandlingsbehov.

Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

• Profilbilde av tannlege Friederike Wünsche

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Flott opplevelse

Tannlege: Katharina Renner Skrevet

Med mine store problemer med tenner gjennom mange år og med litt negative sider rundt behandlinger tidligere så ble det en oppløftende behandling jeg fikk hos deg/dere. Ble møtt med bare smilende personer i et nytt og fint lokale, dette skal dere være fornøyd med. Fortsett med dette. Det gjør noe med førsteinntrykket.
Her kommer jeg tilbake til, garantert.

Dårlig kundebehandler

Tannlege: Friederike Wünsche Skrevet

Jeg kan ikke uttale meg om hvordan hun opererer som tannlege, men kundebehandlingen er den verste jeg har opplevd som passient. Jeg opplevde å føle på skam over min tannlegeskrekk og hun himmlet med øynene flere ganger under samtalen vår. Hun påsto også at mine dårlige tenner var til bry for de tannlegene som måtte fikse opp i dette. Følte meg tråkket på og dårlig behandlet. Hilste heller ikke på meg når jeg satt meg i stolen.

Den beste tannlegen!

Tannlege: Friederike Wünsche Skrevet

En flink tannlege , god kommunikasjon ! Gode medhjelpere . Man blir tatt godt imot og ivaretatt på en god og respektfull måte!

Anbefales

Tannlege: Friederike Wünsche Skrevet

Hyggelig, dyktig og behagelig. Flink med sine pasienter og god til å forklare før,under og etter. Faktisk behagelig å gå til denne tannlegen uansett behandling.

Effektiv, dyktig og hyggelig

Tannlege: Katharina Renner Skrevet

Katharina er en dyktig og effektiv tannlege som det alltid er hyggelig å komme til. Det er viktig da man jo ikke alltid gleder seg til det som skal gjøres.