Daaeskogen Tannlegesenter AS

Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Daaeskogen Tannlegesenter AS holder til i Ålesund

Siste vurderinger av Daaeskogen Tannlegesenter AS

Dyktig og hjelpsomm lege med god kontaktsevne

Tannlege: Geir Sæther Slettvoll Skrevet

Dyktig. Flink til å kontakte med pasient. Viser respekt til andere i forhols til deres situasjon. Anbefales.

Lytteende,hensynsfull,meget dyktig.

Tannlege: Jan Arnott Matre Skrevet

Føler meg trygg og ivaretatt hos denne tannlegen. Faglig dyktig og følger opp pasienten på best mulig måte.

Dyktig

Tannlege: Geir Sæther Slettvoll Skrevet

Det faglige har jeg jo egentlig ikke kunnskap til å vurdere, men jeg har i alle fall ikke noe å klage over. Jeg har gått til han i ca. 15 år og det han har gjort har holdt fint. Flere kolleger av meg har lignende erfaring.

Det er IKKE pga. han jeg har litt tannlegevegring, for han er rolig, forklarer godt, spør stadig om det går ok, og tar seg god tid ved setting bedøvelse.

Jeg har ikke sammenlignet priser i forhold til andre, men tror prisen er ok. Jeg betaler gjerne for en god tannlege.

Ikke verdt prisen

Tannlege: Geir Sæther Slettvoll Skrevet

Byttet også til Apollonia, grunnet slurvete arbeid med fasetter. Overpriset i forhold til dyktighet.

Ikke bra

Tannlege: Geir Sæther Slettvoll Skrevet

Jeg er ikke enig med disse andre vurderinger. Gikk til Apollonia før denne tannlege som var ok. Jeg fikk aldri en riktig pris for behandling med denne tannlege. Måtte sitte i tannlege stolen og vente mens han behandlet pasienter på andre rommet. Måtte også betale full pris for omgjøring av en krone. Veldig veldig dyrt!