Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Effektiv og løsningsorientert

Lege: Lars-Henning Larsen Skrevet

Meget effektiv og imøtekommende. Ga gode forklaringer på sykdomsforløpet og alternative behandlingsformer. Fulgte fint opp i samarbeid med uroterapeut - det ga tillitt

Drømmegynekologen

Lege: Sarah Bastienne Spallek-Halvorsen Skrevet

Har hatt flere timer med Sarah. For en utrolig dyktig og empatisk lege!! Føler meg utrolig heldig som fant henne etter flere dårlige opplevelser. Hadde aldri trodd jeg skulle glede meg til å dra til gynekologtime, men det gjorde jeg faktisk - fordi Sarah er så beroligende, behagelig, informativ og hyggelig. Hun oppleves genuint interessert i meg og min problematikk, og tok seg god tid til å forklare og svare utfyllende på flere spørsmål. Det er tydelig at hun brenner for yrket sitt og er svært kunnskapsrik. Kunne ikke drømt om en bedre lege! Med hennes integritet føler jeg meg virkelig i trygge hender, både faglig og emosjonelt. Hun er above and beyond!

Samlebånd

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Styr unna hvis du er fristbruddspasient!

Har tatt gastroskopi 6 ganger tidligere gruet meg ikke i det hele tatt. Det har alltid vært mildt ubehagelig, men denne undersøkelsen opplevdes som et overgrep.

Det gikk 15min fra jeg ble hentet på venteværelset til jeg sto på gata og bestilte skyss.

Ingen dialog i forkant, ventet ikke til lidokainsprayen hadde virket, bare kjørte på. Jeg signaliserte at han måtte stoppe, men han sa bare "pust gjennom nesen!" (Som jeg gjorde).

Det var en sykepleier til stede i rommet, men hun sto med ryggen til borti en krok. Etter undersøkelsen var hun svært behjelpelig med å tørke slim som hadde veltet ut av meg.

Jeg var helt utslitt, så jeg klarte ikke si noe til legen, tok bare imot resultatet hans og gikk.

Betryggende og kjapp behandling

Lege: Sinan Dheyauldeen Skrevet

Fjernet mandlene, og ble møtt av et særdeles bra oppplegg. Oppfølging underveis og i ettertid var veldig bra.

Dårlig til å lytte og hadde det travelt

Lege: Kjell Heuser Skrevet

Enda en lege som tar ikke kvinner seriøst. Måtte bruke tid til kverulere om stress og angst, noe jeg ikke har, dette resulterte med at jeg rakk ikke å fortelle hva jeg egentlig plages med.
Ba meg å kontakte fastlegen for å få henvisning til videre undersøkelser knyttet til nevrolog timen. Epikrise som var sendt til fastlegen hadde flere feil.