Logo for Akutt Kiropraktikk

Akutt Kiropraktikk

Logo for Akutt Kiropraktikk

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Høy kompetanse og faglig dyktig!

Kiropraktor: Ishtiak Zahid Skrevet

Jeg blir godt ivaretatt og hørt. Opplever høy kompetanse og profesjonell behandling.
Henviser fort, forklarer nøye, tar seg god tid til å lytte.

Veldig fornøyd med Ishtiak som behandler, jeg har vært hos mange tidligere kiropraktorer, men han er absolutt best!
Anbefaler han på det varmeste @

Fantastisk

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Super fornøyd å så glad for at jeg tok kontakt med denne mannen. Evig takknemlig. Anbefaler på det sterkeste

Rask og effektiv behandling ✊️❤️

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg hadde så vondt i korsryggen at jeg nesten ikke kunne gå, og derfor vil jeg gjerne uttrykke stor takknemlighet til Frode som fikk meg fin igjen på utrolig kort tid. Jeg er utrolig glad og imponert og jeg anbefaler ham på det aller beste.

Meget trygg og kunnskapsfull

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Veldig fornøyd som vanlig , blir sett og hørt og god effekt av behandlingen. Har gått til Frode mange ganger alltid like fornøyd.

Empatisk, trygg og dyktig i jobben!

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Ble godt ivaretatt, forklarte hva og hvorfor ting ble gjort. Tok seg tid til å prate å få all relevant historikk.