Nøste legekontor

Bachesvei 97 3413 Lier

Siste vurderinger av behandlere ved Nøste legekontor

Den beste legen

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Elena Kamycheva er en profesjonell, en lege med stor bokstav. Du går til henne som på ferie. Hun vil alltid hilse på deg med et smil og godt humør. Han vil forklare alt og fortelle deg hvordan du best gjør det. En følsom og fantastisk person, snill, sympatisk og i stand til å sympatisere med mennesker, en utmerket spesialist som kan jobben sin godt, selvsikker og besluttsom. Utfører prosedyrer forsiktig, sakte, med stor oppmerksomhet. Det er tydelig at legen elsker jobben sin og behandler pasientene sine med omhu. TUSEN TAKK! BUE! JEG ANBEFALER DEFINITIVT!

Runetinepreg

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Det bar preg av neste nummer i rekken. Legen sa noe om sine egne lidelser, hvilket var ubehagelig å høre. Det manglet kvalifisert legelig undersøkelse og innspill.

Omsorgsfull og meget god kompetanse

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Hadde en flott konsultasjon med dr kamycheva i dag. Jeg har gruet meg lenge til denne samtalen og har hatt mye indre uro. Blir møtt med et stort smil og ble deretter positivt overrasket når det viste seg at hun hadde en nydelig og rolig hund på kontoret. Jeg elsker dyr og kjente med en gang at skuldrene senket seg. Jeg fikk klappe og kose på hunden under hele samtalen og dette gjorde at angst og uro slapp og det var lettere for meg å prate. Jeg fikk med meg råd og veiledning på en helt annen måte enn tidligere. Hunden var veloppdragen og velstelt og tok kun kontakt på mine premisser. Jeg kan anbefale dr Kamycheva på det varmeste. Jeg blir alltid tatt på alvor og får god hjelp. Aldri forsinkelser !

Hun er trygg og kunnskapsrik.

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege.
Hun forstår godt min situasjon.
Hun er lett å prate med.
Jeg opplever henne som en dyktig lege.

Hilsen (Navn fjarnet av moderator)

Fornoyd

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Vaert hos vikaren Hennes og kan si at jeg er fornoyd med vikaren Hennes.Kan ikke komentarze selve Ewa Spasowska.Mulig jestem gang.