Logo for Medicus Oslo AS

Medicus Oslo AS

Logo for Medicus Oslo AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Oslo AS

Omsorgsfull og faglig sterk gynekolog

Lege: Lene Ramberg Skrevet

Lene er veldig hyggelig, snill, og jordnær. Hun ser deg, lytter til deg, og vil med sin faglig kompetanse og indre motivasjon gjøre sitt aller beste for å finne en løsning sammen med deg. Det som oppleves tungt og vanskelig for deg vil sammen med Lene føles lettere og mindre bekymringsfullt.

Wow strålende gynekolog

Lege: Inger Øverlie Skrevet

Opplevde gynekologen som veldig trygg, kunnskapsrik, hyggelig, rolig, og lyttende. Totalt veldig godt inntrykk

Omsorgsfull og imøtekommende

Lege: Lene Ramberg Skrevet

Lene er en god, blid, trygg, omsorgsfull og imøtekommende lege som er veldig enkel å snakke med! Hun sprer positiv energi og man føler seg godt ivaretatt av henne!

Flink gynekolog!

Lege: Lene Ramberg Skrevet

Hun sikrer min trygghet under gynekologiske konsultasjoner. Er alltid oppdatert. Mye bra faglig kompetanse om fertilitet og IVF.

Faglig dyktig og flink å se pasientene

Lege: Lene Ramberg Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale Lene Ramberg. Faglig dyktig, trygg og spør de riktige spørsmålene. God på oppfølging i etterkant. Man føler seg ofte sårbar og kan finne det vanskelig å snakke om tema rundt kvinnehelse, men med Lene føler man seg særdeles godt ivaretatt.
Dyktig og oppdatert.