Vestsiden Tannlegekontor

Kirketorget 5C 3616 Kongsberg
Vestsiden Tannlegekontor holder til i Kongsberg

Siste vurderinger av Vestsiden Tannlegekontor

Ayden Ali Rana er en profesjonell tannlege.

Tannlege: Ayden Ali Rana Skrevet

Ayden Ali Rana er en profesjonell tannlege som jeg er svært fornøyd med. Han er både grundig og hyggelig. Etter flere omfattende behandlinger sitter jeg igjen med et veldig godt resultat. Jeg vil anbefale ham på det varmeste til alle som måtte trenge en god tannlege.

[Navn fjernet av moderator]

Anbefales på det sterkeste!

Tannlege: Ayden Ali Rana Skrevet

Svært behagelig tannlege, rolig og forklarer alt han gjør og hvorfor han gjør det. Svært tillitsskapende og utrolig kunnskapsrik. Du er i de beste hender!

Den beste tannlegen jeg har hatt så langt, og jeg vil ikke endre. Veldig oppmerksom, sier alltid hva han skal gjøre.

Tannlege: Ayden Ali Rana Skrevet

I tillegg til assistentene, veldig oppmerksomme og veldig vennlige,
Jeg har måttet reise dit tre ganger og til og med uten avtale hjalp de alltid, jeg dro ikke uten å bli konsultert.
Uten tvil, gode fagfolk, anbefaler jeg det på alle nivåer.

Dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Ayden Ali Rana Skrevet

Byttet tannlege da jeg var misfornøyd der jeg var, Ali Rana er en behagelig person, rolig og forsikrer seg alltid om at du har det bra. Man merker nesten ikke at han holder på. Utrolig fornøyd med valg av tannlege.

Dyktig tannlege

Tannlege: Petter Ebbell Hestnes Skrevet

Tannlegen setter bedøvelse forsiktig, er veldig flink til å si ifra før han gjør noe som kan oppleves som vondt og er et hyggelig/medmenneskelig mennesket. Jeg hadde en tann som hadde plagd meg i flere år. Andre tannleger har prøvd å hjelpe, men ingenting hjalp. Etter å ha vært hos denne tannlegen så har jeg ikke vondt lengere! Det var kort ventetid og personellet som jobber der har godt humør og er hyggelige. Anbefales på det sterkeste