Stine Alp

• Barnesykdommer

Autorisasjon (2004)

Stine Alp er en av 30 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Stine Alp

Menneskelig, alltid vennlig og lyttande.

Gjer meg trygg fordi ho oppfordrar til dialog om å finne felles løysingar. Spør kva eg treng, og drøfter korleis vi kan få til dette. På den måten føler eg meg sett og samstundes ivaretatt. Fungerer så mykje betre for meg, enn om legen skråsikkert og kjapt kjem med sin eigen plan for behandlinga.

Godt ivaretatt

Flink til å lytte, lett å prate med, tar seg tid, og svarer veldig utfyllende.

Eneste minuset er at det har hendt at jeg ikke fikk hastetime fordi det ikke var tid til det. Ble bedt om å dra på legevakten, og legevakten ba meg gå til fastlegen…

Trygg og ivaretatt!

Har hatt min første time hos Stine. Jeg var litt nervøs/engstelig ute på venterommet, men opplevde fullstendig ro og trygghet ettersom konsultasjonen kom igang. Hun er utrolig blid og hyggelig. Veldig rolig og komfortabel, samt spør og forklarer godt. Hun tok seg god tid, ingen stress/tidspress, og jeg følte at vi fikk gått grundig igjennom problemstillingen. Kan godt tenke meg at hun er helt fantastisk med de små også!

Meget fornøyd

I forbindelse med akutt sykdom fikk jeg straks time. Stine Alp var ny lege for meg .Hun lyttet til meg med tålmodighet, var svært empatisk og ga
meg en grundig undersøkelse. Jeg ble innlagt sykehus og etter hjemkomsten ble jeg godt fulgt opp.Det føltes betryggende å være hennes pasient.