Marte Ulvestad Riseth

Autorisasjon (2014)

Marte Ulvestad Riseth er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marte Ulvestad Riseth

Beste legen!

Marte er den beste fastlegen jeg og datteren min har hatt. Hun hører på hva jeg sier, og stiller oppfølgingsspørsmål jeg er for redd til å ta opp selv.

Hun svarer utfyllende og jeg føler meg ikke teit som hos andre leger som helst vil ha meg ut så raskt så mulig fordi de henger etter.

Beste legen jeg noensinne har hatt

Ingen over, ingen ved siden. Marte er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Hun lytter, hun tar deg seriøst, hun forstår hva du ønsker å få frem selv om du kanskje ikke alltid ordlegger deg helt perfekt.

Min eneste bekymring er at hun kan komme til å bli utbrent fordi hun gir så mye og jobber så mye. For dette er alt man ønsker en fastlege skal være.

Dyktig fastlege

Holder seg alltid oppdatert, er godt forberedt til hver eneste time. Anbefaler henne på det sterkeste!

Ingen bedre

Kunne ikke ønsket meg bedre fastlege. Holder seg alltid oppdatert, er godt forberedt til hver eneste time, er lett tilgjengelig til e-konsultasjoner, følger opp, og møter meg alltid med forståelse og tid til å lytte. Er også fantastisk at hun alltid forklarer hvordan hun tenker, prosessen fremover og spør meg om det er i orden.

Blir hørt, forstått og godt ivaretatt

Har hatt mange leger oppgjennom og Marte er den absolutt beste jeg har hatt. Hun er en utrolig god lege som jeg føler har mye god og variert kunnskap innen både fysisk og psykisk helse. Samtidig er hun ikke redd for å spørre om kollegers mening eller henvise til spesialister for å være 100% sikker. Jeg opplever å bli hørt, forstått og godt ivaretatt av henne. Hun forklarer også alltid hvordan ulike undersøkelser blir utført både før og under undersøkelsen, noe jeg setter pris på.