Toofan Barhag

Autorisasjon (2012)

Arna Legekontor DA Telefonnummer55 24 04 6055 24 04 ...
Andreas Gjellesviksveg 14 5260 Indre Arna
Toofan Barhag er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Toofan Barhag

Tar sine klienter serøst

Meget behagelig lege. Tar folk seriøst, viser omsorg og omtanke. Det han ikke kan gi svar på finner han svar på gjennom kollegaer eller henviser til ekspertise. Er veldig fornøyd med denne unge mannen. Blir en 6 er.😃

Sympatisk

Sympatisk lege, som tar symptomer seriøst. Det han ikke kan svare på der og da, undersøker han hos kollegaer og spesialister. Tar kunden seriøst

Super flink og bryr seg om folk

Han er super flink. Er takknemlig for å ha han som min lege. Han hentet meg inn hver gang jeg ble deppa eller på vei til å møte veggen.

Vikaren som forandret mye

Vikaren som nå er for Barhag er litt mer vanskelig å kommunisere med. Følger opp pasientene på en helt annen måte og må gjerne komme tilbake med spørsmål om hva som skjer sendte han deg videre eller ikke. Hyggelig og grei men virker litt ubestemmelig i noen saker.

Verdens beste lege!

Har over flere år slitt med ulike plager, ofte knyttet til lange arbeidsdager og krevende hverdager. Altså livstilsrelaterte sykdommer. Det finnes ikke en konsultasjon hvor jeg ikke har sittet igjen med følelsen av å bli tatt på alvor og den hjelpen jeg har fått er langt over hva en gjennomsnittlig lege har gjort for meg tidligere.

Det er synd at døgnet bare har 24 timer og at han bare har 1500 som tak på listen sin. Han kunne hjulpet så ufattelig mange desperate mennesker.

Min erfaring med leger fra tidligere er labert og jeg har ved ett tilfelle hatt en lege som trakk hele tåneglen ifm inngrodd tånegl, i steden for å se på kronisk historikk hvor jeg skulle blitt sendt til neglerotsreduksjon. Dr. Barhag er seriøst verdens beste lege❤️

Anbefales på det sterkeste!