Kristin Lan Ngoc Thi Le

Autorisasjon (2008)

Ellingsrudlegene AS Telefonnummer22 90 54 6022 90 54 ...
Lindeberg Næringsvei 10 A 1067 Oslo
Kristin Lan Ngoc Thi Le er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Lan Ngoc Thi Le

Trygg lege som lytter til sin pasient

Jeg byttet lege grunnet flytting, og valgte å gå for Kristin. Det viste seg å være riktig og trygt, da hun lytter til sin pasient og tar tak når det må tas tak. Kan anbefale Kristian på det sterkeste.

Imøtekommende og dyktig

Jeg har stort sett bare positive tilbakemeldinger om legesenteret og Kristin som lege. Det er enkelt å få time og ikke alt for lang ventetid på værelse.

Kristin tar seg god tid når situasjonen krever det, følger opp og sender henvisning når det må til. Veldig trygg og faglig dyktig. Kan kanskje oppfattes kald og brå, men det stemmer ikke. Kristin er en empatisk lege som lytter.

Styr langt unna!

Prosessen starter med at du møter en sekretær på telefon som tror hun er utdannet lege og nærmest bestemmer om du får legetime eller ikke. Har noen få ganger benyttet meg av fastlegetjenesten. Fastlegen oppleves som svært nedlatende og usympatisk. Hun kunne heller ikke ha legetimen i mer enn 5-6 min før det var neste pasient sin tur.

Når du kommer dit må du ta av deg skoene og ta på deg filttøfler som ikke ser ut til å være vasket (og som alle andre pasienter bruker), virker svært uhygienisk. Legesenteret har heller ikke digital kommunikasjon.

Udugelige på forværelet

Mer opptatt av tid og å få betalt enn å hjelpe pasienter som er der. Utrolig skuffet over hele legekontoret der, oppfølging og behandling. De som jobber på kontoret der kan såvidt norsk. Alle årene jeg har vært her har det vært kommunikasjonsproblemer. Uhøflige og svært lite serviceinnstilt personale. Selv om det er tid innenfor timen jeg har bestilt og betaler for(!!) så får jeg aldri lov å ta opp en ting til- da må jeg bestille ny time, vente 2-3 uker minst, og så si det på nytt da. Nå sist skulle hun gi meg tilbakemelding på noe, og krever ENDA en ny legetime for å få det jeg allerede har ventet, betalt og vært der for. Helt utrolig opplegg.

Dårlig oppfølging og behandling