Håvard Steinde

Håvard Steinde er psykolog i Oslo

Siste vurderinger av Håvard Steinde

Åpen og empatisk

Klinikk: IPR – Institutt For Psykologisk Rådgivning Oslo Skrevet

Håvard er en empatisk, oppmerksom og tilstedeværende psykolog som har hjulpet meg masse. Jeg anbefaler han varmt.

Kan bli bedre

Klinikk: Oslo Psykologkollektiv Skrevet

Positivt: Rolig og sindig person. Fremstår som trygg og rusher ikke gjennom timen. Hyggelig type og tillitsskapende. Lett å bestille time over nett, og god på å finne tider som passer for begge.

Mindre positivt: Gikk til han i om lag 3 måneder. Jeg sluttet å gå til han da han rotet med tidene for oppmøte to ganger og jeg ikke likte metoden han benyttet. Det sistnevnte er en personlig preferanse, men jeg vil anbefale å være rask til å si ifra dersom du ønsker at han benytter andre øvelser eller metoder.

Hvorfor misfornøyd: Steinde virket til kun å være trygg på noen metoder som han tok opp gang etter gang, selv om jeg hadde uttalt at det ikke fungerte for meg og jeg ønsket vanlig samtaleterapi. I løpet av timene hos Steinde benyttet vi flere øvelser, ulempen var at vi ikke brukte tid til å fordøye det som kom frem i øvelsene, og at timen var over før jeg hadde "kommet meg" igjen etterpå. Dette medførte at jeg var i verre tilstand når jeg dro enn når jeg ankom, og at jeg var nedbrutt resten av dagen og kunne bruke dagen etterpå på å komme meg igjen.